Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Escada - Taj Sunset

Ihanaa, lämmintä ja aurinkoista perjantaita! Tämän päivän postaukseksi sopii täydellisesti mun uusi hajuvesi, jonka vähän aikaa sitten voitin Bangerheadin Facebookin arvonnasta.

Mä olen todella nirso hajuvesien suhteen, yleensä pitäydyn yhdessä ja samassa muutaman vuoden. Näin kävi esim. Juicy Couture Viva La Juicy -hajuveden kanssa. Nyt se lähinnä oksettaa, enkä ole käyttänyt sitä moniin kuukausiin. Oon vahvasti siirtynyt vartalosuihkeisiin ja erityisesti Victoria's Secretin omiin. Niiden hinnat aina tuntuvat turhan korkeilta, mutta suihkeet ovat sen arvoisia. Tuotetta kuluu yllättävän vähän, vaikka sitä suihkisi joka päivä. Ja mikä parasta, suihkeet ovat niin kevyitä, että niitä voi yhdistellä päällekkäin.

Escadalta tuli tänä vuonna uusi hajuvesi nimeltä Born In Paradise. Pari kertaa sitä kaupoissa nuuhkin ja suihkautin iholle. Koin Born In Paradisen ja Taj Sunsetin hyvin samanlaisiksi, mutta iholla BIP muuttuikin ei-niin-hyväksi ja Taj Sunset säilyi ihanan raikkaana ja makeana. Kannattaa kaupoissa kokeilla hajuvesiä iholle ennen ostopäätöksiä, se saattaa muuttua aivan erilaiseksi iholla :) Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic Taj Sunset on siis 2011 vuoden kesätuoksu, jota on tullut taas myyntiin. Muistan jo silloin tykänneeni tästä, kun yleensä olen aina inhonnut yli kaiken Escadan tuoksuja niiden superöveri makeuden takia. Cherry In The Air tosin vaikutti pullosta nuuhkimalla todella ihanalta!

Ensituoksuna mango, nektariini ja veriappelsiini
Sydäntuoksuna lotus, vadelma, lumme ja tähtiomena
Pohjatuoksuna myski, santelipuu ja kookos

Ensimmäinen sana, mitä tulee mieleen, on hedelmäinen. Ei pistävä, eikä liian sitruksinen. Makea, muttei överi. Suihkauttaessa haistan sitrushedelmiä ja nektariinia. Mieto hajuvesi, ei ollenkaan sellainen perus vahva hajuvesi.

Rakastan Taj Sunsetia, se ei todellakaan ole liian vahva tuoksu ja se säilyy iholla muutaman tunnin. Tästä voisi joku kehittää vartalosuihkeen! Vai löytyisköhän tätä vastaava vartalosuihke esim. Victoria's Secretiltä? ;)

Minkälaisia tuoksuja käytätte kesäisin? Hajuvesi vai vartalosuihke?

Kommentit

  1. Mulla on tuo sama Taj sunset ja tykkään ihan älyttömästi! Oot hyvän hajuveden kyllä valinnut :)

    VastaaPoista
  2. Rakastuin sillon 2011 kesällä tuohon Taj Sunsetiin ja harmittelin kovin kun ei tullutkaan hankittua. Edelleen kyllä pidän tuosta tuoksusta, se on ihana, mutta oon niin huono käyttämään hajuvesiä että ostaisin sen nyt kun se on tullut taas kauppoihin. Mutta on sitä silti ihana käydä nuuhkuttelemassa kaupoissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin on tullut huono hajuvesien käyttäjä ;D tää on kuitenkin kiva poikkeus, koska se on niin kevyt tuoksu! Mitä tuoksuja sitten käytät, vai käytätkö mitään? :)

      Poista
    2. Voisin aamusta iltaan joka päivä käyttää Acorellen Jardin de thétä. Mietin tässä just rankasti, että pitäisikö mun ostaa siitä varapulloja, kun sitä näkyy poistohyllyissä aika kovilla alennuksilla. Oon siitä käyttänyt sitä kevyempää versiota, mutta parfyymi on myös hyvä eikä aiheuta mulle migreeniä, kuten tosi monet tuoksut. Toinen hyvä on sit Cleanin Shower Fresh ja jos kukkaista kaipaa niin BS:n Moringa Body Mist. Mutta toi Acorellen on mun iso iso iso suosikki ja sellainen jota mun hajuherkkyyskin kestää : D

      Poista
    3. Täytyikin Googlettaa. Hyvä, että oot yhden tosi hyvän lempparin löytänyt :)
      Joskus kokeilin Body Shopin vartalosuihketta ja se ei kyllä säilynyt iholla hetkeäkään :O mutta tykkäsin kyllä siitä Pink Grapefruit tuoksusta!

      Poista
    4. Vois tehdä noista blogiin joskus postauksen : D Ne on kyl niin mulle rakkaita, kun niin nirso oon tuoksujen suhteen.

      Poista
  3. Tää on kiva tuoksu ja tosiaan kannattaa kokeilla ehdottomasti iholla ennen ostopäätöstä. Tosin itsellä on sen verran outo iho, että se ei pahemmin tuoksuja muuta, joten olen tehnyt sokko-ostoksiakin... :p

    VastaaPoista
  4. Onnea voitosta varmaan kiva tuoksu

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake