Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Ebay ja keltainen kukkatoppi

Mitä Ebaystä löytää halvalla? Vaatteita! Laatu voi olla mitä tahansa, mutta eipä mua siinä sitten se pari euroa haitta, jos vähän mönkään menee.

Tämä kesäinen toppi maksoi vain 5€ ja näyttää päällä aivan ihanalta! Linkki toppiin löytyy kuvien alta. Sieltä löytyy myös kuvia, miltä toppi näyttää päällä. Mulla ei ollut tällä kertaa kuvaajaa kuvaamaan vaatetta mun päällä ja kännykkäkin on edelleen huollossa :(
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic Ebay - Keltainen kukkatoppi (click)

Toppi on päällä leveähkö ja jopa mun lyhyelle vartalolle aika lyhyt. Napa ei sentään näy, mutta vähän alavatsaa, josta oikeastaan tykkään. Niin monet topit ja paidat on mun lyhyehkön keskivartalon takia usein liian pitkiä.


Valittavissa on keltainen, sininen, valkoinen ja musta toppi.
Toimitus oli tasan kaksi viikkoa, joka on ihan normi aika Kiinasta tulevalle postille. Vaikka ne joskus tulevat alle viikossakin!

Nyt vielä kun tulisi ne kesähelteet, niin voisi pistää topin päälle ja shortsit jalkaan! :)

Kommentit

  1. IIIIIHANAN pirtee :') keltanen ei normaalisti ihan kolahda, mutta jestas tuo on nätti! Nyt vaan niitä kesäkelejä odotellessa... :D ei oo näkyny :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^^ eikös! Se on nätti joo, niin tyttömäinen! Mä taas aina metsästän keltasia vaatteita, koska niitä myydään niin vähän :( muistuttaa mua aina lapsuudesta :'D
      Joo, ei paljoa oo näkyny.. Vaasassa luojan kiitos on nyt aurinko paistanut kauniisti parina päivänä! :)

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake