Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Huom

Hola! Mulla on muutama ilmoitusluontoinen asia:

- Oon tällä hetkellä muokkaamassa Sleek paletin kuvia ja kirjoitan siitä heti kun kerkeän :)

- Kiitos ihanat, kun ootte osallistuneet arvontaan. Tervetuloa myös uudet lukijat!
Arvontaan voi osallistua vielä viikon ajan, eli ensi viikon perjantaina klo 22.00 se päättyy.

Arvontaan pääsee esim. klikkaamalla oikeassa sivupalkissa ylhäällä olevaa arvontakuvaa.

- Soittelin äsken kampaajalle ja varasin ajan 13.6. perjantaille. Eli kaksi viikkoa vielä aikaa yrittää pestä latvoista pois pinkki shokkiväri, joka ei millään halua lähteä :D
Värjään tumman (ruman) tyven pois ja menen vähän aiemmin paikan päälle, että katsotaan ja suunnitellaan, jos saataisiin mulle vaaleampaa ja tuhkaisempaa hiusväriä. Jänskättää! Toiveissa olisi saada kellertävyyttä pois ja tuhkaisempi/vaaleampi sävy :)

- Tomi lähti eilen Tampereelle kesätöihin, että onpahan mulla sitten aikaa olla yksin ja päivittää blogia ahkerammin :D oon myös sortunut tilaamaan lisää meikkiä ja sen semmoista, että niistä jos jostain saa taas blogiin sisältöä!


Ei mulla muuta tällä kertaa. Palaillaan pian

Kommentit

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake