Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Huulilla MUA Luxe - Velvet Lip Lacquer

Kirjoitin tammikuussa MUA-tilauksesta ja blogissa esiintyi yksi tilauksen huulipunista, Fashionista Double Take Lipstick sävyssä Aubergine. Huulipunasta voit lukea lisää täältä ›› click! Jos haluat lukea lisää MUA tuotteista, oon kirjoittanut aurinkopuuterista ja korostuspuuterista täällä ›› click! & täällä ›› click!
Nyt ne kaksi kaunotarta, joista en oo vielä kirjoittanut.

MUA Luxe - Velvet Lip Lacquers Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic MUA Luxe - Velvet Lip Lacquers 3.00£ | 3.59€

"Smooch your way to red carpet glamour with MUA Luxe Velvet Lip Lacquers. Long lasting and kiss proof, these intense formulas come in five rich, vampy shades. Encased in chic frosted glass packaging, these lacquers glide on with the ease of a gloss, drying in seconds into a matte velvety texture. They are the ultimate make-up bag must have."

Sävyjä löytyy viittä erilaista ja itselle tilasin sävyt Reckless ja Kooky. Reckless on kaunis syvä punainen ja Kooky on todella tumma liila. Molemmat näyttävät huulilla kauniin samettisilta.

Tässä huulilla Reckless Image and video hosting by TinyPic Mun on pakko sanoa, että oon taas pettynyt yhteen MUA:n huulituotteeseen.. Mun alahuuli on aika iso ja vaatii aina paljon kosteutusta, eli toisin sanoen mun huulet kuivuu ja rohtuu pika pikaa. Nämä Lip Lacquersit siis kuivuvat huulille antaen satiinisen lopputuloksen, eivätkä sotkeennu tai liiku mihinkään.

Huono juttu on se, että nämä kuivattavat ainakin mun huulet, ja jo hetken päästä haluan nuolla huulia kosteuttaakseni niitä. Kiiltoa ei voi laittaa huulien sivuille, koska se kuivuu todella hitaasti ja on tahmaista, sekä leviää hetken päästä/pakkaantuu. Kiiltoa ei voi myöskään laittaa kostealle pinnalle ja tämän takia kiilto lähtee huulten sisäosista epätasaisesti pois itsestään.

En tiedä, miten näitä pystyn käyttää. Täytyisikö koittaa lisätä kiiltoa, että huulet eivät kuivuisi yhtä pahasti? Entä kun kiilto lähtee huulten sisäosista/kosteista kohtaa epätasaisesti? Huulipunallako pitäisi koittaa paikata?

On niin turhauttavaa pettyä saman yrityksen tuotteisiin, vielä kun on kyseessä (rakkaat) huulituotteet :( buu! Ootteko te olleet tyytyväisia MUA:n tuotteisiin?

Kommentit

  1. Voi harmi että sulla ei natsaa! Minä puolestani olen suuri MUA-fani, myös huulituotteiden. Rakastan niiden yhden punnan huulipunia ja tykkään myös näistä huulilakoista. Kai se on makuasia. Se on totta, että huulia täytyy vähän valmistella että näitä voi käyttää. Levitän ensin kosteuttavinta huulirasvaa joka mulla on, ja kun se on kokonaan imeytynyt, levitän lakan huulille. Auttaiskohan sulla huulten kuorinta?

    Mulla ei ole ollut ongelmaa lakan kulumisen kanssa, päinvastoin. Mulla lakka kuluu epätasaisesti vain juodessa. Totesin just pari päivää sitten, että vaikka lakka kuluu toki syödessä, mutta se kului tasaisesti, mistä olin todella yllättynyt. En tosin tiedä onko yksittäisissä sävyissä eroja - itse olen käyttänyt sävyä Funk. Jokaisen erilaiset huulet myös vaikuttavat näihin asioihin ihan varmasti myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen koittanut kosteuttaa huulia kunnolla ennen näitä, ehkä mun iso alahuuleni boikotoi näitä sitten :D
      Ihanaa, että sulla nämä toimii! Täytyy joo koittaa kuoria huulet ja kosteuttaa, ja sitten taas kokeilla uudelleen :)

      Joo juodessa ja syödässä nämä kuluvat ja varsinkin tummat sävyt näyttävät aivan kamalilta :D onneksi mun huulten oma sävy sentäs on aika tummanpunainen, niin ei ero oo niin suuri ;D ehkä vika on tällä kertaa käyttäjässä, en varmaan vaan siedä kuivia huulia^^

      Poista
  2. Ongelmista huolimatta, aivan mieletön sävy!

    VastaaPoista
  3. Hmm mulla on yks max factorin huulilakka, jonka mukana tuli myös sellanen ns. huulivoide joka levitetään lakan päälle tuomaan kosteutta ja lisäillään aina päivänmittaa kun huulet tuntuu jälleen kuivilla.

    Sävyn kuluminen taas on aina vähän ongelma tällaisissa kun niitä on hankala korjata niin, että näyttäisivät nätiltä korjailun jälkeenkin. :F

    VastaaPoista
  4. Höh, voi pahus! Nää näyttää muuten ihan tykeiltä!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake