Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

11 asiaa minusta -haaste

Hyvää Itsenäisyyspäivää jokaiselle! Sen kunniaksi vastaan MeWämililtä saatuun haasteeseen. Oon saanut ja tehnyt tämän haasteen ennenkin, joten oon tosi laiska tällä kertaa, enkä haasta ketään :( anteeksi!

11 asiaa-haasteen säännöt ovat:
Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään.
Jokaisen haastetun pitää vastata 11 kysymykseen, jotka haastajasi on valinnut.
Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
Haastajan tulee valita 11 blogia jossa on alle 200 lukijaa.
Sinun tulee kertoa, kuka sinut on haastanut, ja kenet sinä haastat.
Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta:
- Mua ei oo luotu asumaan Suomessa, kuulun selvästi jonnekin lämpöiseen/shoppailemaan Nykiin!
- Rakastan värejä. En I-KI-NÄ voisi asua kämpässä, joka on sisustettu vain valkoisella. Mielikuvituksen puutetta sanon minä.
- Väreistä kun nyt puhutaan.. Jos et oo vielä huomannut, rakastan pinkkiä. Se on aina ollut ja tulee aina olemaan mun väri
- Haluaisin perustaa oman yrityksen, se olisi suuri haave. Se liittyisi kosmetiikkaan/kauneuteen.
- Rakastan laulamista yli kaiken! Ei ole maailmassa mitään niin ihanaa, kun laulaminen.
- Voisin syödä karkkia/makeaa koko päivän, aamusta yöhön.
- Mulla on sairas huumori.
- Jos teeveestä tulee vaikka kohtaus, missä on rasvaimu meneillään, en ehkä pysty katsoa sitä. Mutta annas kun teeveestä tulee Saw leffoja ym sairasta, ne on pakko katsoa. Rakastan katsoa kaikkea, mikä oksettaa itseään :D
- Oon koko ikäni asunut äitini kanssa.
- Oon kohtuullisen avuton kokkaamaan mitään ihmeellisiä ruokia, mutta leipominen on kivaa ja siinä onnistun ;)
- Leikin lapsena uimahallissa aina Arieliä. Mun mielestä musta voi vaikka vieläkin tulla merenneito!



11 kysymystä Me Wämililtä:
 
Mikä halusit / haluaisit olla isona?
Laulaja!

Jos olisit vaate,mikä vaate olisit? Miksi?
Kukkakuvioinen keltainen kesämekko. Siitä tulee lapsuus mieleen!
 
Mikä on seuraava käsityö / sisustus / harraste projektisi?
No varmaan lahjojen paketointi ;D

Montako joululahjaa toivoisit saavasi tänä jouluna?
10 olis mukava määrä.

Millaisessa kodissa asut?
39,5 neliöisessä kaksiossa kerrostalossa.

Kuvaile sisustustyyliäsi kolmella sanalla?
Värikäs, omanlainen, suloinen

Mieleenpainuvin hetki elämässäsi?
Varmaan se, kun ensimmäistä kertaa näin Tomin. Ei siitä sen enempää :P

Mistä unelmoit?
Laulajan urasta, hyvästä työpaikasta ja rahasta.

Missä näet itsesi kolmen vuoden kuluttua?
En uskalla miettiä sellaista.

Miten vietät itsenäisyyspäivää?
Siivoten ja laiskotellen.

Mitäs huomenna? ^_^
Pidän kahden kaverin kanssa täällä tuparit + pikkujoulupippalot ja suunnataan illemmalla baareihin :)

Kiitos paljon haasteesta!

Kommentit

Yhteydenottolomake