Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Päivän söpöyslähetys

Posti toi tänään mulle kovasti odotetun söpöyslähetyksen Image and video hosting by TinyPic

Tilasin Postcard Gardenista kuusi kirjekuorta ja paketin post it -lappusia. Taisi mennä päivä, että kirjelähetys saapui. Mahtavaa! Kyllä nyt maittaa taas monien vuosien jälkeen ruveta kirjoittamaan kirjeitä :)
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Oon aivan rakastunut Pony Brownin tuotteisiin, ne vei mun sydämen kokonaan! Oon tsiibaillut kyseisen merkin kalentereita Ebaystä muutaman vuoden ja nyt sellainen taitaa mulle pian tulla.. *sanaton* Miten voikaan näin pieni asia saada ihmisen niin hyvälle tuulelle ヽ(^。^)丿

Kirjekuori maksoi 0.15€ kpl, post it -lappuset 0.90€ ja postitus vain 1.50€
Täältä pääset ihailemaan Postcard Gardenin sivuja ›› click!

Tuun varmasti tilaamaan tuolta vielä lisää kaikkia ihanuuksia

Kirjotteleeko teistä vielä joku kirjeitä?

Kommentit

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake