Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

MUA Bronzed Perfection

Se ois sitte maanantai. Keskiviikkona tapahtuu mulle jotain suurta ja pitkään odotettua! Mä en halua sitä vielä paljastaa, kerron siitä varmaan keskiviikon jälkeen blogissa. Facebookin kauneusbloggaajien kahvihuoneessa juteltiin tästä asiasta muutama päivä sitten, ja muutama sieltä voi jo arvailla, mitä on tapahtumassa ;) mä en jaksa odottaa!

Niin ja tosiaan mua ja blogin juttuja voi seurailla myös Facebookin kautta. Käykäähän tsekkaamassa
click!

Mä olin jo postailemassa tänne juttua toisesta MUA:n meikistä, kunnes tajusin, ettei mulla siitäkään oo swatchia.. No nyt on ja on siitä korostuspuuteristakin! :) Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic Tilasin MUA Bronzed Perfection aurinkopuuterin. MUA:n sivuilla puuteri on tumman ruskea. Älkää hämääntykö, sillä puuteri on vaaleanruskeaa ja sisältää todella pientä shimmeriä. Sävy on hieman punertava/oranssihtava ja sopii siis aurinkopuuterointiin mainiosti. Onneksi punertavuus on niin vähäistä, että tällä voi hyvin mielin myös varjostaa kasvoja.

Älkää myös hämääntykö puuterin koosta, se onkin jättipuuteri : D korostuspuuteri on 7.5g ja tämä on tuplasti sen painoinen, eli 15g. Puuteria varmasti riittää pitkäksi aikaa, jos osaa olla varovainen tämän kanssa. Ekalla kokeilukerralla pyyhkäsin siveltimellä tätä kunnolla, ja puuteri pöllysi ihan hulluna ja sivellin oli täynnä puuteria.. Eli kyseessä on todella kevyt ja pehmoinen puuteri.

Puuteri on kasvoilla todella kevyttä ja voi vaatia kerrostamista, että se näkyy kunnolla. Huomasin myös, että puuteri on 99% saman sävyinen kun Lumene Natural Code Mineral Bronzer! Oon sitä käyttänyt ainakin reilun vuoden ja pelännyt, että se loppuu. En oo halunnut ostaa sitä uudelleen, koska se on aika hintava. Se onkin ollut ainut ei-niin-oranssi aurinkopuuteri, mitä oon kauppojen hyllyiltä löytänyt. Nyt onneksi löysin jotain todella samanlaista

Swatchia Bronzed Perfectionista & Undress Your Skin Shimmer Highlighterista. Image and video hosting by TinyPic
Aurinkopuuterin hinta on 3£ ja korostuspuuterin 2£. Tykkään molemmista paljon! MUA:n sivuille on tullut taas paljon uusia meikkejä; kynsilakkoja, huulipaletteja ja luomiväritrioja, oh!

MUA:n eli Makeup Academyn sivuille pääset tästä
click!


translation // I ordered Makeup Academys's (MUA) Bronzed Perfection bronzer. Price on MUA's website is 3£ and it has 15g of product. Texture is light and soft, but be careful, because it's really powdery! The color is light brown and it's not orange, just a bit warm toned. It has the tiniest bit of shimmer and it gives a nice sheen to my face.
Above you can see the swatches to the bronzer and Undress Your Skin Shimmer Highlighter :) I'm glad I bought these, I use the highlighter everyday, but I will use the bronzer more in the summer.

Kommentit

Yhteydenottolomake