Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Kevyttä ja kaunista korostusta

Moi! Niin niitä MUA meikkejä.. Minä tyhmä ensiksi unohdin ottaa swatch kuvan tästä, ja toiseksi, mä en edes kerinnyt.. Ei se mitään. On mulla silti tuotteesta kuvia. MUA:n meikkejä löytyy täältä → muastore.co.uk. Postikulut on Suomeen 4.95£, eli n. 5.81€ valuuttamuuntimen mukaan tällä hetkellä. Kimppatilaus kaverin kanssa ja postikulut on sen jälkeen alle 3€ per naama, jee :) mä tilasin kaverin kanssa, ja kuvassa näkyvät voidemaiset poskipunat ja Sugar Lips huulirasva on kaverin. Tämä kaunokainen on nimeltään Undress Your Skin Highlighting Powder. Halusin tehdä tilauksen juuri tämän korostuspuuterin takia. Hinta on sivuilla 2£. 

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Puuteri on aika jännän sävyinen. Omalla lailla beige ja silti vaaleanpunainen. Väri ei iholla näy niin punertavana, mutta antaa todella kauniin kevyen korostuksen. Se on mulle just tarpeeksi, koska mulla rasvainen iho rupeaa kiiltämään muutenkin sitten päivän aikana. Käytän tätä poskipäille, kulmaluulle, nenän päälle, amorinkaarelle ja joskus hieman leukaan ja otsaan.

Suosittelen korostuspuuteria niille, jotka haluavat kevyttä korostusta kasvoille, ei mitään glitterioksennusta. Tilaus tuli n. viikossa tai vähän yli, eli ei kauaa mennyt. Kaikki oli pakattu kuplamuoviin ja kaikki tuotteet oli ehjiä :) käykää ihmeessä tsekkaamassa MUAn sivut. Sinne on nyt tullut uusia Power Pout "huulipunakyniä", ne näyttää tosi herkullisilta! Harmi kun en kerinnyt saamaan niitä omaan tilaukseeni :'D

Kommentit

  1. Onpa kaunis! Liekö samalta tehtaalta kuin Lumenen Touch of Radiance -hohtoasiat? Tuo kohokuvio on nimittäin ihan sama.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On :) Herranjestas, niissä on tasan tarkkaan sama kuvio! :O whaat......

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake