Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Terapiaa ja silmänruokaa

Tuntuuko, että sulla on liikaa meikkejä ja saat siitä huonon omantunnon?
Tai tuntuuko, että sulla on liian vähän meikkejä ja haluat niitä lisää? Molempiin ongelmiin löytyy tästä videosta terapiaa meille kaikille kosmetiikkahörhöille:
Siis cmon.....

Kommentit

  1. Mä ku luulin et mulla on paljo, jopa liikaa meikkejä.. Eihän mulla ookkaan vielä mitään hätää.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii'in.. Niin mäkin oon joskus luullut :'D ei meilloo mitään hätää!

      Poista
  2. Uuh. Ihanaa. Mutta en kyllä millään usko, että ehtii käyttää kaikkia ennen kuin menevät vanhaksi. Tai sitten menevät kiertoon tosi usein, kuten taisi tuossa videon alussa mainitakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei voi keretä käyttää jotain 30 eri meikkivoidetta, puuteria, peitevoiteita, poskipunia jnejne : D varmasti antaa eteenpäin joo, mutta kai se yrittää parhaansa jokaista keretä edes kerran käyttää ;D kjäh.

      Poista
  3. Mietin kans et varmaa vanhenee aika moni ennen ku ehtii ees käyttää :D

    Cata nyt ihan mielenkiinnosta, montako esim ripsaria sulla on? Aloin nimittäin nyt laskeen mun meikkejä ku mietin et pitäsköhän munki laittaa oma kokoelmani vähä parempaan järjestykseen ja nyt kyllä vähä järkytyin.. x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eiköhän : D
      Siis mulla on yks vakkariripsari ja vahingossa toinen tässä samalla menossa samaan aikaan, uus tuubi tulee pian, mutta sitä käytän vasta kun aiemmat on lopussa. Sitten on vielä kolmas ilmainen ripsari, jota en käytä, koska siitä ei tuu mitään, vissiin niin huono harja -.-"

      Mutta yleensä siis mulla on vaan yks ripsari, ei oo varaa pitää montaa samaan aikaan : D mä en oo uskaltanu tilailla mitä vaan nyt enää, kun jo perusmeikkeihin mitä aina tarvii, menee niin paljon rahnaa :S

      Poista
  4. Noniin, mun seitsemän meikkipohjaa tuntuu itse asiassa ihan kohtuulliselta ja käytettävältä määrältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh, en ollut nähnyt sun kommenttia jotenkin? :O joo, Dulce sillon aiemmin puhuin, että siivosi meikkinsä ja antoi tyyliin suurimman osan niistä siskolleen, ja että sillä on enää aika vähän meikkejä jäljellä. Joo!

      Poista
  5. Wau! Ja tuo kuinka hän selvästi nauttii niiden koskettelusta ja katselemisesta. Olen sanaton ja suuntaan huomenna hyvällä omallatunnolla ostamaan himoitsemiani meikkijuttuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muah, ei taida enää kellään olla tuon videon jälkeen huono omatunto ; D

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake