Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Se Inspiration ;)

Eiköhän teistä jokunen oo jo kerinnyt lueskella muistakin blogeista, että tosiaan Indiedays lanseeraa tämän Inspiration-konseptin, mistä on niin paljon keritty supista! Oon niin innoissani tästä jutusta, ja kiva että nyt saan kertoa siitä teille vähän lisää!

Jos haluat päästä katsomaan lähempää miltä tämä uusi sivusto näyttää, on mulla teille antaa linkki sivuun, joka kertoo teille vähän tulevasta. Voit sivun yläosaan syöttää sähköpostiosoitteesi, ja saat muutamien päivien kuluessa Inspiration beta-versio sivulle tunnukset ja salasanan.
Eli pääset kurkkimaan beta-versiota ja ennen kuin koko lopullinen sivusto aukeaa! :)
tämän kaiken voit tehdä täällä →→
Click!
Inspiration2-1


Me Inspirationiin kutsutut bloggarit ollaan siis saatu tutustua tähän uuteen sivustoon joka on vielä kehitysvaiheessa, mutta loppusuoralla. Saan antaa teille hieman sneak peek kuvaa tulevasta, ja tässä on kuvaa mun blogin esittelystä:
Inspiration-1


Indiedays on siis kasannut kokoon 300 blogia, joiden postaukset näkyvät sivustolla värikkäänä kuvavirtana. Sivun yläpalkin kategorioiden alta löydät itselle mieluisimmat blogit, ja tämä käy todella helposti. Mun blogi löytyy tietysti KAUNEUS -osiosta, ja myös LIFESTYLE osiosta :)

Alla olevasta kuvasta näette, miten klikkaamalla esim. mun blogin kuvavirran postauskuvia, avautuu isompi kuva postauksesta, jossa lukee osa blogitekstiä ja pääset sitä kautta mun blogiinkin. Helppoa, ja näin oon löytänyt jo monta uutta ihanaa blogia^^
Inspiration3-1

Kommentit

  1. Sinulle on tunnustus blogissani :)
    http://fashion-sto.blogspot.fi/2012/10/blogitunnustus.html

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake