Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Lilac, toothpaste and neon.

KynsilakkaKynsilakka2Depend - nro 159 & 054 * Sinful Colors - 24/7

Kynnet2Kynnet Taiteilin tuommoset kynnet eilen. Tossa kun sen yli viikon sairastin flunssaa ja vedin tietty enemmän vitamiineja, kasvoi sitte kynnetki heti nopeampaa. Töissä jotenkin helpompi kun on superlyhyet kynnet, ja samalla tummemmat lakatkin näytti paremmilta. Mut nyt tosiaan oon antanut hetken kasvaa ja ajattelin että nyt ois aika lakata kynnet kesäsemmillä väreillä ;) tuli heti kommenttia lapsilta ja aikusilta, hih!

Kommentit

  1. ihanan värisiä lakkoja! <3 Arvaa mä pääsen ehkä VIHDOIN nyt viikonloppuna testaan sitä sun blogista voittamaani palkintoa jos nää silmät ei ala taas oireilla *koputtaa puuta* Vähäkö oon odottanu sen testausta! <3 Mistä tuliki mieleen et mun plåkissakin on nyt pikkuruinen arvonta käynnissä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on^^ en jotenkin osaa käyttää vaan yhtä sävyä kynsissä, niin oli sit pakko kehittää tollaset :'D ai mitä ihmettä, mitä sulla silmissä on ollu?? :(
      Mä käyn kattomassa! <3

      Poista
    2. Mullahan on ollu ny varmaa pari kk niin paha silmätulehdus että ei oo paljo tarvinu meikkailla. Aina joku max pari päivää ollu parempi ja sit taas jatkunu ni en oo halunnu sitä käyttää ennenku kokonaan parantunu ettei sit siihe siveltimeen ne pöpöt tartu :S :) Mulla kans ny pinkit kynnet joissa hopee crackle päällä ja nyt ku tottunu niin on kyllä kivat <3

      Poista
    3. Voi ei ;/ voiku inhottavaa, ja vielä sopivasti sait sen kajaalimössönki :'D toivotaan et pian lähtee pois!
      Aw^^

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake