Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Teidän toiveita, ne on tulossa!

Ihanaa aurinkoista torstaita! Eilen vietiin äidin kanssa suurin osa mun tavaroista uuteen kämppään, ja sunnuntaina kun Tomi tulee, viedään sen kanssa loput kamat ja jäädään sinne yötä :) oon niin innoissani yhteenmuutosta! Kyllä tää neljä vuotta kaukosuhdeseukkaamista on ollut kaiken tän arvoista. Mä sitten todellakin laitan sieltä kuvia blogiin, kunhan ollaan saatu se kodin näköseksi. Mä luulen että lähden nyt ensiksi kämpälle järjestelemään vähän tavaroita, ja sitten päädyn salille.
Illalla mulla on vielä teille näyttää mun Nelly tilaus ;)


Mä kirjotin itselleni teidän postaustoiveita söpöön Hello Kitty vihkoon että muistan ne, ja voin kirjotella niistä lisää muistiin sitten samalla. Kiitos kaikille ns. vanhoille lukijoille ihanista kommenteista, ja kiitos kaikille jotka viitsi kirjoitella niitä postaustoiveita! Ootte ihania kaikki
Niin ja samalla näette mun käsialan, se ei aina näytä "noin hyvältä", ja mä tosiaan kirjoitan aina paperi vinossa! Harrastaako joku muukin sitä? : D
Photobucket

Kommentit

Yhteydenottolomake