Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Selittelyä ja ARVONNAN VOITTAJA!

Moi! Haluan heti pyytää anteeksi, etten oo ollut blogien äärellä nyt ollenkaan. Mulla on ollu asioiden kanssa kauhea kiire, niin en oo tänne kerennyt. Voin vähän tännekin päin nyt kertoilla :')

Moni ei siis tiedäkään mun yksityiselämästä paljoakaan, kun en siitä tänne niin kirjoittele. Oon seurustellut Tampereella asuvan pojjan kanssa (Tomi) nyt neljä vuotta. Nyt Tomi on sitten hakenut Vaasaan kouluun, ja pääsee siis muuttamaan tänne! Mulla loppuu nykyisessä asunnossa vuokrasopimus tämän kuun lopussa ja koulut alkaa samaan aikaan, niin päästään muuttamaan yhteiseen asuntoon :') ollaan jo löydetty kämppä ja tässä ollaan kauhealla kiireellä koitettu selvitellä kaiken maailman vaikeita asioita, ja siinä siis syy, miksen tänne ole kerennyt. Voi olla että tässä pientä hiljaisuutta on tulossa lisää tämän muuton takia, mutta tietty pyrin bloggailemaan kaiken tämän kiireen keskellä




Mulla on nyt arvonnan voittaja selvillä!
Kirjoitin jokaisen osallistujan nimimerkit paperinpaloille ja heitin ne kulhoon, ja sieltä jäi käteen nimimerkki....
DARDE !!!
Onneksi olkoon! :) Laitan sulle viestiä, ja saadaan sulle palkinto lähtemään!

Kommentit

  1. Jeeeii tulin niiin iloseks viestistä ku ikinä en yleensä tosiaan voita yhtään missään mitään haha :') <3

    Ja hei onnea kovasti yhteenmuutosta, ihana juttu! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake