Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Mikä tää tuoksu on!

Iltaa ihanaa, kaikilla sitte yöllä katseet taivaalle, jos näkyis meteoreita tippuvan maahan ;) ei mulla tässä postauksessa paljo ihmeitä oo näyttää, pari uutukaista!

Mamma osti Haanpäästä meille tuntemattomalta merkiltä (Plus+ Fruity Crème) kaks suihkugeeliä, joiden kappalehinta oli pikkuriikkinen 1€. Mä sitten ihastuin tämän geelin tuoksuun ja mamma oli heti luovuttamassa sitä mulle ; D kiitän.
Mut yks juttu mikä jäi mun aivoja kovasti kutittamaan, oli sen tuoksu. Oon äidin ja parin kaverin kanssa sitä tuoksua miettinyt tässä jo muutaman päivän, kun se on niin tuttu! Mulle heti tuli mieleen joku karkki mitä ollaan lapsena syöty. Eihän tuoksun tunnistaminen vaatinu kun Lauantai -karkkipussin oston, ja tajusin että geeli tuoksui niille vaaleanpunaisille sienille ;) nam nam, ihana tuoksu ja hinta edullinen!
Photobucket
IMG_5675


Mun täytyi myös ostaa uusi lempparipanta, kun aiempi vahingossa katkes keskeltä. Aiempi oli tummanpunainen, ja nyt oli jo aika ostaa pinkki versio ;) Ninjasta tämä, vissiin 3.90€ IMG_5410
Postailen teille vielä tänään lisää, pysykää kuulolla

Kommentit

Yhteydenottolomake