Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

ARVONTA KÄYNTIIN !

!!! ARVONTA PÄÄTTYNYT !!!
Iltaa ihanat lukijani! Nyt mä pistäisin teille mun blogini ensimmäisen arvonnan käyntiin :) ja niinkun aiemmin kirjoitin, arvonnan palkinnon sponssaa teille
Beauty by Awanda, ja palkintona voittajalle lähtee tämä 55€ arvoinen EF|Studion Cream Eyeliner + Rajaus sivellin-setti! Photobucket


Kilpailun säännöt:
1. Koska tämä arvonta on minun blogin lukijoille, sinun täytyy olla blogin lukija Bloggerin kautta. Voit liittyä blogin lukijaksi esim. oikeasta palkista löytyvästä "Liity tähän sivustoon" painikkeesta!

2. Jos olet alle 18-vuotias, kysythän vanhemmiltasi lupaa osallistua tähän, etteivät he ihmettele, kuka sinulle lähettelee paketteja, jos satut voittamaan :)

3. Jätät lopuksi minulle toimivan sähköpostisi, jonka kautta saan sinuun yhteyden jos voitat. JOS osallistut anonyyminä, jätäthän minulle myös esim. etunimesi/ nimimerkkisi!

4. Kerro lopussa myös, monellako arvalla osallistut! Maksimi määrä on neljä (4)!

5. Jos unohdat jonkun säännön tai muun vastaavan, joudun valitettavasti hylkäämään osallistumisesi. Joten tarkasta että kaikki on niinkuin pitää! :)



Näin osallistut arvontaan:
1. Jos tunnistat olevasi "vanha" blogin lukija, saat automaattisesti arvontaan yhden arvan (1) kertomalla minulle, miksi luet ja seuraat blogiani. Ja mä en halua sellaisia perus vastauksia "Tää on kiva blogi" jne, kekseliäisyyttä kiitos :)
Jos taas tunnistat olevasi uusi lukija, saat arvontaan yhden arvan (1) kertomalla minulle esim. toivepostauksia! Ja toivon tietysti, että uutena lukijana jäisit seuraamaan blogiani, ettet vaan arvonnan takia liity :)

2. Kerro minulle sinun lempi kauneustuote (eli esim. kosmetiikkatuote, hiustenhoitotuote jne), ja kerro miksi se on niin hyvä! Tästä saat yhden arvan (1).

3. Jos mainostat blogissasi tätä arvontaa, saat heti kaksi (2) lisäarpaa arvontaan! Voit käyttää tuota Cream Eyeliner kuvaa siihen jos haluat.
MUISTA lisätä kommenttiin linkki mainostuksestasi, niin pääsen tarkastamaan, että olet sen oikeasti tehnyt :)




ARVONTA-AIKA ON 12.7.-23.7. ASTI !!!
arvonta päättyy 23.7. maanantai-tiistai välisenä yönä kello 24.00!
ONNEA ARVONTAAN
!!! ARVONTA PÄÄTTYNYT !!!

Kommentit

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Jei, osallistun neljällä arvalla! ;)

    1. Oon "uusvanha-lukija" joka toivois sellasta tyyliin ns.kokeilupostausta eri shampoista ja mielellään siis ihan kaupan shampoista tai jos osaat nyt jo kertoa esim. 2-3 parasta "marketti-shampoota" tuntuu että kaikki mainostaa aina vaan kaikkia kampaamotuotteita niin olis kivaa vaihtelua lukea jonkun mielipiteitä ihan perus kaupoista saatavista tuotteista :) Toinen toive olis lempparikengät (siis mielellään useammat ku yhdet) kuvapostauksena, tää ei tosin liity kosmetiikkaan mut ulkonäköön anyway :)

    2. Mulla on lemppareita.. monta laatikollista ;) Mut uusin lemppari jos yks pitäis mainita niin Avonin Solution sarjan sävyttävä kosteusvoide! Nykyisin vakiokalustoa meikkilaukussa ja todellakin kiireisten päivien pelastus! ;)

    3. http://darsk-i.blogspot.fi/2012/07/hengailua-lisaa-kirppistelya.html :)

    Jos arpaonni suosisi niin sähköpostia voit nakata osoitteeseen Darsk-i@luukku.com

    -Darde
    http://darsk-i.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Hih, osallistun. ;D

    Kosmetiikka/kauneus asioista on aina mukava (ja hyödyllistä kun on välttynyt monelta hutiostokselta) lueskella muiden näkökannalta ja siun blogisi oli myös yksi niistä monista, joka sai lukijaksi. Blogin ulkoasu on selkeä ja nätti ja kuvat hyvälaatuisia, joka tekee lukemisesta miellyttävämmän. Tämä on myös vähän sellainen hyvän tuulen blogi, sillä kirjoituksissasi välittyy sellainen positiivinen tunnelma. :)

    Lempparituotteeni vaihtelevat, mutta tällä hetkellä We Care Iconin huulipuna sävyssä Magic Papaya on ollut kovassa käytössä nätin sävynsä vuoksi. Tietenkin myös Lily Lolon mineraalimeikkipohja on ollut vakio meikkipussukassani, sillä koen sen parhaimmaksi pohjaksi iholleni ja mitä välissä testannut muitakin meikkipohjia, niin aina palaan takaisin Lily Loloon. :)

    Arpoja taitaapi siis olla kaksi. :)

    serratedb ät hotmail.fi

    VastaaPoista
  4. miksi oi miksimiksimiksiiiiii aina kaikissa arvonnoissa pitää olla lukija bloggerin kautta, buu sille! bloglovin rulaa!

    aloin seuraa sun blogiis kun täällä oli kivoja youtube videoita, siis muiden tekemiä. en kato ikinä youtube videoita, mut nää oli kivoja mitä olit laittanu nii aloin seuraan :--) oon siis vanha lukija.

    lempi kauneustuote on hyvä suoristusrauta. itelläni on cloud nine, mut oli mun edellinen babyliss hyvä myös. aina kun suoristan hiukset nii siitä tulee niin kaunis ja laitettu olo :--) mä muutenkin panostan mieluummin tukkaan kuin naamaan. c9llä saa toooo-ooodella nopeasti suoraa tukkaa ja sitäkin kestävämpää suoraa tukkaa! huippuu.

    kaks arpaaa, lauravolyym at gmail.com

    VastaaPoista
  5. 1. Oon blogisi lukija bloggerin kautta.
    2. Lupa kysytt. :D
    3. i-dont-think-twice-i-just-do@hotmail.com
    4. Osallistun 2 arvalla. :)

    Oon uusi lukija :
    Toivoisin postausta suht edullisista hiustuotteista mm. shampoo, hoitoaine, hiuspuuterit, lämpösuojat jne. Jotain ns. tuntemattomia "merkkejä" eikä niitä kalleimpia :) Ja postausta edullisista perus meikeistä mitkä pitäs kaikkien naisten meikkipussista löytyä. :)

    Paras hiustenhoito tuote mihin niin sanotusti satsasin oli Four reasonsin hiuspuuteri. Muuten niin latteat hiukseni pysyvät koko päivän tuuhean näköisinä latistumatta. Aivan mahtava tuote ! :))

    VastaaPoista
  6. 1. Olen blogisi uusi lukija nimeltä Annika(Axu)

    Toivoisin postauksisa, helpoista tavoista laittaa hiukset. Tykkään myös kynsikuvista. :)

    Mun suosikkituotteeni on tällä hetkellä favora all day moisturizer for face rasva. Mulla on todella kuiva ja herkkä iho kasvoista. Tää on todellinen unelmatuote siihen.

    Terveisin Annika
    annika.s.jokinen@omnia.fi

    VastaaPoista
  7. luokittelen itteni enemmän uudeksi lukijaksi, kun oon tätä vasta viikon verran seurannu :) ja todellakin jään seuraamaan! toivoisin postauksia kuivashampoista, bb-voiteista, meikkivinkkejä ja hiustenlaittovideot olis kans kivoja.

    mun lempituote on dermosilin ihonhoitovoide, koska se kosteuttaa tosi tehokkaasti ja silti kuivuu nopeasti ja on tosi riittoisaa.

    eli oon 2 arvalla mukana.

    sposti mirssse@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. Olen lukija Bloggerin kautta :)

    Postaustoive: meikki, joka ei millään tavalla ole sun mukavuusalueella värinsä tai tyylinsä puolesta. On aina hauska nähdä, mitä ihmiset eivät ikinä voisi silmiinsä sutia :)

    Tänhetkinen suosikkituote on Pirkan silmänympärysvoide: pehmeästi levittyvää ja ravitsevaa voidetta. Ah!

    mitenniinliikaa ät gmail.com

    VastaaPoista
  9. Jee, haluan osallistua! :)

    1. Olen vanha lukijasi. Ja seuraan blogiasi, koska oon kiinnostunut uusista meikkivinkeistä ja kosmetiikkatuotteista!

    2. Lemppari kauneustuotteeni on varmaankin Loreal mineraali meikkivoide -puuteri. Oon käyttäny sitä tässä jo muutaman vuoden, se on tosi kätevä, nopee ja peittävä tuote! :)

    VastaaPoista
  10. 1. Ihan uunituoreena lukijana toivoisin meikkitutorialeja ja kosmetiikkajuttujen lisäksi vaikka hiuksiin liittyviä postauksia!

    2. Tällä hetkellä mun lempituote on Maybellinen Color Tattoo -luomivärit! Pysyy tosi hyvin ja varsinkin sävy On and on bronze on ihana :)


    elikkäs se tekee 2 arpaa!
    ellunam(ät)windowslive.com

    VastaaPoista
  11. 1. Oon vanha blogin lukija, oot yks ensimmäisiä suomalaisia blogeja joita aloin seurata ja oon aina tykännyt sun persoonallisesta blogista ja muutenkin miten kirjoitat. Lisäksi sulla on niin hyvät kauneusvinkit, ihanaa ^^

    2. Mun lempi kauneustuote on ehdottomasti Makeup storen cover all mix sillä se peittää arvet, finnit ja tummat silmänaluset. Lisäksi on tosi tosi riittoisa tuote :)

    annathin.FBML@gmail.com

    Osallistun kahdella arvalla ^^

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake