Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

BeYu & muita ostoksia

Yötä? : D oon ihan koko päivän hengannu koneella ja vaan tylsistellyt. Kaverin (Harry Potter) piti tulla, mutta ukkosti ja satoi niin ettei voinu skootterilla ajella. Kerkesin jo meikkivoiteen vetästä naamariin kun "päätettiin" ettei nähdäkään.. Huoh. Olisko sitten lauantai parempi päivä? Pliis?

Puhuin aiemmin että olin ostanut taas uuden huulikiillon, joka muistuttaa siis sitä MNY:n korallista kiiltoa. Tämä yksilö joutui mun mukaan KICKS:in alemyynnistä, nimittäin BeYu merkki lähti pois sieltä, niin kaikki tämän merkin tuotteet oli -50%. Olisin niin halunnut ostaa BeYu:n vaaleanpunaisen poskipunan, mutta ne oli jo viety : (
Photobucket
Sävyn numero on 81, ja ihan perus ok nätti kiilto tämä. Ei pysy hirveän kauaa huulilla muttei se mua haittaakaan, tuleepahan käytettyä näitä kiiltoja joskus loppuunkin asti : ) koostumus kevyt, silti pigmenttinen eikä yhtään liian tahmea. Voin ottaa tästä ja MNY:n kiilloista kuvat kädellä ja vaikka huulillakin tässä joku päivä!

Mä oon ihantäysinkokonaan unohtanut näyttää, mitä ostelin yks päivä kaupungilta!
Photobucket
Eli Anttilassa oli kesäkuun loppuun asti ainakin nuo L'Orealin värit alessa 10€, ja mulle kerkes kerääntyä talteen noita paketteja jo kaks, ja yks meni jo päähän. Tykkään, paras oranssi väri! Jalkaraspi oli 2.90€ Emotionista, pinnejä jollain parilla eurolla samasta paikkaa, myös John Frieda hoitsikka (joka on ihan kingi!) on samasta paikkaa, 2.10€ alessa. Shakerin ostin jostain luontaistuoteliikkeestä Rewellissä, 4.20€ shakeriin on hyvä pistää esim. smoothieita ja muita hyviä juomia, ja vielä jos alkaa reenailemaan oikeen kunnollakunnolla sitten joskus.... ; )

Kommentit

  1. Voi että, värjäilin just pari päivää sitten vaaleat hiukseni tuolla tismalleen samaisella värillä! Pitää yrittää tottua kun on niin oranssi :D

    VastaaPoista
  2. oikosulku - Oi että, varmaan tuli kunnon porkkanapää! Oon aika kade ^^

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake