Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

No7

Keväistä sunnuntaita evribadi! Onpas ollukin jo ikävä tätä bloggaamista, on vaan hirveästi ollut vaikka mitä, etten oo oikeen kerinnyt muokkailla kuvia enkä postata tänne enkä kyllä toiseenkaan blogiin : / mutta nyt taas vihdoin saatte pienen jutun luettavaksi ja katottavaksi.
Muhun otti yhteyttä yritys nimeltä No7 tässä parisen päivää sitten, että olisinko halunnut kokeilla heidän seerumiaan. Tää olikin eka kerta kun blogin kautta jokin yritys ym. on ottanut yhteyttä, joten tottakai olin innoissani ja kerroin että mielelläni kokeilen : ) mulle ei makseta tästä (kunhan nyt halusin mainita tämän), eikä sanottu että postausta tarvittee tehdä. Haluan ihan itse pistää tän postauksen, koska tästä merkistä kuulee muualla päin maailmaa puhuttavan ja tosi hienoa että se on nyt saatu Suomeenkin!
Photobucket
Hain eilen postin, ja kerkesin jo ihmetellä että mikäs ihmeen paketti mulle nyt on tullut!
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Eli tuotehan on Protect & Perfect - Beauty Serum, jonkinlainen syväkorjaava seerumi, joka lupaa vähentää syvien juonteiden ja ryppyjen näkyvyyttä 50% neljän viikon käytön jälkeen. Kuuden kuukauden käytön jälkeen ihon elastisuus paranee ja iho kiinteytyy ja tasoittuu.
Ehkä mä olen vähän liian nuori tällaiselle tuotteelle, mutta voisin sitä kyllä kokeilla otsaan, koska sinne oon perinyt äidiltä ihanat syvät juonteet : ) mä pidän teidät lukijat ja seuraajat sitte kärryillä, miten tää tuote toimii ja mitä siitä mietin.
Photobucket
Mutta nyt, hyvät ja ihanat sunnuntain jatkot!

Kommentit

Yhteydenottolomake