Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Jälleen kerran, ELF tilaus!

Sain mun ELF tilaukseni viime viikolla, ja tilasin siis neljä tuotetta, tässähän ne;
Photobucket
ELF High Definition Powder, eli 8g valkoista puuteria, jonka antaa iholle ns. pehmoisen lopputuloksen, voiko sanoa että tekee pienet juonteet ja virheet iholla vähemmän näkyvimmiksi? Sopii jokapäiväiseen käyttöön. Sisältää; Dimethicone/ Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Silica.
Oon kerennyt tätä kokeilla kaksi kertaa, ja voin sanoa että toimii! Ei anna iholle ollenkaan niin puuterimaista lopputulosta kuin monet puuterit tekevät, iho näyttää jotenki paremmalta, ja tämä pitää ihon rasvaisuuden kurissa erittäin hyvin, siitä yllätyin : ) nenä on ainut paikka, jonne en tätä enää pistä, nenä näytti ihan puuteroidulta : / hintaa tällä on 6.80e

Photobucket
ELF Studio Blush, sävy Pink Passion. Täydellinen Barbi pinkki sävy! Pigmenttisempää poskipunaa mulla ei ole ollut koskaan, joten tämän kanssa täytyy olla todella varovainen. Ylimääräistä puuteriahan tästäkin pöllyää, mutta ketäs se sitten kiinnostaa kun saa edullisesti näin hyvälaatuista tavaraa : ) hintaa tällä on 4e

PhotobucketPhotobucket
ELF Lipstick, sävyä Seductive. Mä en taas oikeen osannut odottaa mitään sävyä tältä, joten tilasin vähän summissa, ja tumman vastaanotohan mä sain. Luulin että tämä olisi ollut edes vähän vaaleampi ja korallisempi.. Jännän punertava tämä on, ehkä hieman ruskehtava, ihan ok sävy. Paketti on todella halpa ja huono, ja voin uskoa että monien punat heti katkeaa. Koostumus on hyvin kuiva, ja punaa saa oikeen vetää huulille : D välttämätöntä pistää kiiltoa päälle, ainakin mun, ihan hirveän tuntuinen muuten. Mutta 1.70e hintasena tämä on oiva huulipuna : )

PhotobucketPhotobucket
ELF Plumping Lip Glaze, sävyä Peach Passion. Mun mielestä tämä on niin fail tuote, ainakin mulle. Sävy ei näy huulilta oikeastaan minnekään, ei ole niin liukkaan tuntuinen vaikka onkin pehmeä, joten njääh.. Toinen puoli kyllä tuntuu samanlaiselle kuin mitä muutkin huulten turvottajat, muttei siis toimi, tai en nähnyt että toimisi. Haisee hammaslääkärille enkä enää tilaa toiste, on silti koostumukseltaan parempi kun Super Glossy Lip Shine kiillot! Huomaa myös kuinka vähä tuotetta purkissa on, vaikka sivusta katsottuna putkilot näyttävät aika isoilta : ) Hintaa on 1.70e

Kommentit

  1. Kaverilla on tuo High Definition Powder ja olen sitä testannut. Hyvä tuote ja varmasti tulen tilaamaan jossain vaiheessa.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake