Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Minun tatuointi

Photobucket
Tässä pyydeltiin, että näyttäisin mun tatuointini kokonaan, ja tässä se on : ) mistään kauneimmasta päästä se ei ehkä ole, muttei sen kuulukaan. Se on se, minkä joskus halusin ja nyt se on osa mua. Enempää en lähde selittelemään, sillä aina on niitä joiden mielestä se on hirveen ruma ja niitä joiden mielestä tosi siisti, kaikilla mielipiteensä : )
(btw. en ole käynyt värjäämässä kuvaa uudestaan, joten siinä on arpia jne, ehkä joskus sitten!)

Kommentit

  1. Uh, se on väärällä paikalla, huono
    valinta!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi - Millä lailla "väärällä paikalla" ??
    Mun mielestä ei ollenkaan huono valinta : )

    VastaaPoista
  3. musta se on hienoin tribaali systeemi jota oon kellää nähny;))

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake