Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

The Natural Goods Company + Alekoodi


Hei ihanat! Näppynaamani on tällä hetkellä lähellä historiaa, sillä ihoni on parantunut jostain syystä aivan huimasti. Siihen varmasti vaikuttaa suurilta osin ikä ja hormonit, mutta myös ruokavalio ja ihonhoito. Haluan vielä jossain vaiheessa tehdä oikeen kunnon postauksen ihonhoidostani ja siitä, kuinka ravita ihoa sisältä- ja ulkoapäin. Ihonhoidosta kerron sen verran, että luonnonkosmetiikka kiinnostaa mua tällä hetkellä ihonhoidon kannalta todella paljon ja oon lisäillyt rutiineihin luonnollisempia tuotteita. Tuntuu hyvältä, kun tietää pistävänsä iholle luonnollisia aineita :)


Ihonhoidon tueksi Natural Goods Company * lähetti kolme aivan ihanaa tuotetta testattavaksi. Natural Goods Company myy ekologisia ja sertifioituja luonnonkosmetiikkatuotteita, jotka valmistetaan puhtaista ja luonnollisista raaka-aineista. Nettikaupassa on myös ilmainen toimitus!


Image and video hosting by TinyPic


Testiin sain ikääntyvälle iholle uudistavan Khadi Ruusu -kasvonaamion *. Naamio on jauhemaista ja tulee purkin sisällä pienessä pussissa. Naamiojauhetta sekoitetaan esimerkiksi veteen, ruusuveteen tai maitoon ja levitetään kasvoille. Toinen tuote on myös ikääntyvän ihon lemppari, Laboratoire du Haut-Segalan kaktusviikunaöljy *. Öljy sisältää antioksidantteja, hyviä rasvahappoja, steroleita sekä E-vitamiinia. Tätä oon jo kerinnyt muutamana iltana käyttää ja oon tykännyt kovasti! Kolmas tuote on Khadin ruusuvesi *, josta oon niin innoissani. En oo kasvovesiä nyt hetkeen enää käyttänyt, kun oon ne korvannut misellivedellä. Jos totta puhutaan, niin se tuoksuttomuus alkaa jo kyllästyttää.. Misellivesiä on hyvä käyttää meikinpoiston jälkeen, mutta esimerkiksi aamuisin puhdistuksen jälkeen on kivempi käyttää kunnon kasvovettä. Ruusuvesiä oon käyttänyt jo teini-iässä ja varmasti silloin rakkaus ruusuntuoksua kohtaan alkoi :)


Kirjoittelen paremmin näistä tuotteista kun olen niitä kunnolla käyttänyt. Sillä välin mulla on teille alekoodi Natural Goods Companyn nettikauppaan! Koodilla COSMETICLAND saat 20% alennusta koko ostoskorin summasta ja tosiaan toimitus heillä on ilmainen :) :) Koodi on voimassa 15.6. asti.

Löytyykö teiltä kokemuksia näistä merkeistä tai tuotteista? Olisitteko te kiinnostuneita lukemaan tarkemmin mun ihonhoidosta ja muista tärkeistä asioista siihen liittyen? Palaillaan taas pian ja hauskaa keskiviikon jatkoa!



* Affiliate-linkki

Kommentit

  1. Khadista olen kuullut aikaisemmin, mutta en vielä päässyt kokeilemaan, joten odotan innolla vielä näistä reportaasia! Ainakin kaikki ruusua sisältävät tuotteet ovat olleet minulle hyviä, sillä mulla on superherkkä atooppinen iho :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, mäkin odotan innolla tuon Khadin naamion testaamista! Kuinka hauskaa sekoitella omia naamioita^^ Joo sama juttu, ruusutuotteet ovat täälläkin lähellä sydäntä :)

      Poista
  2. Eipä oo kokemuksia tuolta merkiltä enkä oo tainnu kuullukkaan siitä. :D
    Mutta todellakin kiinnostas ihonhoitotapasi. :) Jos sais vaikka vinkkiä siinä samalla mun kukkivalle iholle. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin hyvä juttu! Mullekin nämä merkit ovat vielä vähän tuntemattomia, Khadista oon kyllä googletellut ennenkin ;)

      Poista
  3. Kyllähän kaikki luonnonmukaiset tuotteet kiinnostaa , missä ei ole ylimääräisiä myrkkyjä , mutta nyt ollaan sen verran tiukoilla, ettei voi tilailla ja purnukat tursuaa wc:n peilikaapista jo muutenkin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta kiva kuitenkin kuulla, että aihe kiinnostaa! :) Näinhän se usein menee. Tilaa eikä rahaa hirveästi olis, mutta silti tekee mieli ostella kaikkea :'D

      Poista
  4. Mulla on Khadilta appelsiininaamio ja vartaloöljy! Varsinkin öljystä oon tykännyt kovasti :) Molemmista tuotteista löytyy myös kokemuksia blogin puolelta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei joo niin on, muistan joskus lukeneeni niistä ^^ Mä käyn lukemassa vielä uudelleen!

      Poista
  5. En oo ikinä kokeillut kyseistä merkkiä. Mutta tosiaan kaikki ihonhoitoon liittyvät postaukset on ainakin mun mieleen,että innolla odotan!:)

    Riikka // http://riikkaamalia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee, mahtava juttu! Ihonhoitoon liittyvät postaukset kiinnostaa myös mua aina^^

      Poista
  6. Minulla on tuota samaista Khadin naamiota ja se on kyllä ihan hyvä tuote. :) Ei vaan tule käytettyä niin usein, kuin "tavallista" kasvonaamiota, eli sellaista mikä ei vaadi sekoittelua. Niiden käyttö on mukamas niin paljon helpompaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää, nimittäin ensimmäistä kertaa juuri TÄLLÄ HETKELLÄ tätä naamiota testaan! :D Samaista mietin äsken itsekin, että tuleeko tällaisia käytettyä kovin usein. Pitää testailla ja toivoa, että lopputulos on positiivinen :)

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake