Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Neutraali ja luonnollinen meikki

Lähdettiin tänään shoppailemaan Tomin kanssa ja tavoitteeni oli löytää Citymarketista Pirkan uutuustuote, josta kirjoittelen lisää pian.

Tein semipikaisen meikin, ettei siinä menisi koko päivää, kun lähdettiin niin myöhään pyörimään kauppoihin. Alla lopputulos. Joskus on vain kiva loihtia kasvoille hieman luonnollisempi meikki, kuin yrittää liikaa. Tällä kertaa ainakin omasta mielestä tämä onnistui :)

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
  
En jaksanut ruveta tasoittamaan ihoa tai piilottamaan mitään epäpuhtauksia muokkausohjelmalla. Tältä mä nyt näytän, kun kuvaan on lisätty hieman kirkkautta ja lämpöä, tsih ;) Mun iho on parantunut ihan huimasti Bactosan ravintolisän avulla, josta mun pitää pian kirjoittaa teille ylistyspostaus! Ja vaikka iho onkin ihan hyvässä kunnossa nyt, tarvitsen silti peittävän meikkipohjan, eli ei tietenkään ylläoleva meikki ole kovin luonnollinen. Enemmänkin sävymaailmaltaan.

Huulilla on, uskokaa tai älkää, ruskehtava huulikiiltoa. Mulla on niin punertavat huulet, ettei niissä erotu vaaleat ruskehtavat sävyt. Ripsissä on yllättävänkin hyvä ripsiväri Born Pretty Storelta, josta tuun pian kirjoittamaan lisää. Lisää meikeistä alapuolella:


Pohja:
Revlon - Colorstay Foundation, 150 Buff
MAC Cosmetics - Pro Longwear Concealer, NC20
Makeup Academy - Matte Perfect Loose Powder
Too Faced - Chocolate Soleil Bronzer
Makeup Academy Fashionista - Custom Design Blush, London
theBalm - Mary-Lou Manizer

Silmät/Kulmat:
Anastasia Beverly Hills - Brow Wiz, Taupe & Dipbrow Pomade, Blonde
Too Faced - Everything Nice, After Hours + Fawned of You, ulkonurkissa Knockout + Be You
(BornPrettyStore) Rose Girl - Double Extension Waterproof Mascara

Huulet:
NYX - Butter Gloss, Angel Food Cake

Kommentit

  1. Kaunis meikki, Catarina! :) Mä en kyllä näe mitään epäpuhtauksia sun iholla :D Päinvastoin, hyvältä näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Noo tällä kertaa kävi kyllä hyvä tuuri, ettei niitä epäpuhtauksia juuri näkynyt missään :'D joskus näinkin päin!

      Poista
  2. Aivan ihana hehkuva ja luonnollinen meikki! Musta sun iho on aina ollut ihan täydellinen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiiitos kovasti <3 Heh, täydellinen ;) sitä se ei ole, mutta onneksi mulla on tuo luottomeikkivoide!

      Poista
  3. WOW sun iho näyttää niin hyvältä ! Millonkohan toi Bactosan rupee mulle vaikuttamaan kunnolla... Oon jo monta kuukautta popsinu ja vieläki on iho niin epätasanen ;( Just tälläki hetkellä joku ihme breakout menossa leuan ja otsan alueella D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! :) Revlonin meikkivoiteella saa hyvää jälkeä ja päälle MACin peitevoidetta, niin alkaa näpyt häipyä silmistä! Mulla Bactosan on vähentänyt finnit ja näpyt aivan minimiin, en voi itekään sitä uskoa! Pieniä punertavia pikkunäppyjä on silloin tällöin ja muuta epäpuhtautta, eikä arvetkaan meinaa lähteä nopeasti. Muuten tosi hyvässä kunnossa iho on nykyään!

      Mä oonkin kuullut, että monille Bactosan ei vaan auta :( mä totesin kerrasta, että tämä on just se, joka auttaa. Tästä kyllä kerron blogissa vielä kunnolla :) Ootko sä kokeillut Himalajan suolasaippuaa? Olisko siitä jotain hyötyä? Mä neuvoisin jokaista iho-ongelmista kärsivää pitämään huolta hyvien rasvojen saannista, terveellisestä ruokavaliosta ja veden juonnista. Siinä on aina hyvä pohja kaikelle! :)

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake