Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Pastellisotku

Kuulin dry-brush -tekniikasta vasta pari päivää sitten. Mulla kun ei mielikuvitus ja taito enää riitä tekemään kauniita kynsiä, näytti tämä tekniikka juuri sopivalta, eli helpolta! Pyyhi kynsilakka sivellinosasta pois ja hutiloi sillä muutama kiva viiru kynnelle. Toista sama eri väreillä päälle. No joo, ei ne ohjeet ehkä ihan noin mennyt, mutta mun päässä meni :D

Lakkasin Gina Tricotin valkoisella kynsilakalla yhden kerroksen alle ja lopputulos näyttää näinkin kivalta sotkulta.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic Aika kivan vaalea ja pastellinen sotku. Näyttää nätiltä, kun laittoi kimallelakkaa päälle..

Image and video hosting by TinyPic Käytetyt lakat:

H&M - Preppy Pink
China Glaze - Re-Fresh Mint
China Glaze - Sweet Hook
Gina Tricot - White
Wild and Crazy - Ticklish Toes

Mitä tykkäätte mun sekavasta pastellisotkusta? :'D

Kommentit

  1. Mulla on tota samaa valkoista kimallelakkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :D se on ihan lempparilakka, sopii kaiken päälle niin nätisti :)

      Poista
  2. Uu ompa nätit ja hempeät! :) Ite oon kans testannu tuollalailla,mutten onnistunu miten oisin halunnu. :/ Mut pitää vaa uuellee testailla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän :) aijaa, hmm.. Mä pyyhin mahd. paljon lakkaa pois, että sain todella vähän kerralla väriä. sit vaan lähdin sotkemaan ja annoin kuivua joka värin jälkeen. Koita uudelleen, kyllä se vielä onnistuu! :)

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake