Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Ziajan uusi ihonhoitosarja

Image and video hosting by TinyPic Kuva Ziajan Facebookista (click!)

Mä olen Ziaja merkin suuri fani ja rakastan yli kaiken Cucumber -sarjan kasvovoidetta, jota oon käyttänyt yövoiteena jo ainakin kaksi vuotta. Ziajan tuotteet on edullisia ja laadukkaita, ja niitä on paljon! Ziajan tuotteita voi ostaa esim. Alla Modan verkkokaupasta, josta mäkin olen tilannut omani.

Ziaja lanseeraa uuden Manuka -sarjan heinäkuussa markkinoille, joka on suunnattu rasvaiselle ja sekaiholle. Mä olen tästä innoissani ja haluan kyllä kokeilla tuotteita :)
Ziajan Facebook sivuilla voikin nyt osallistua arvontaan, jossa voi voittaa koko tämän uuden sarjan tuotteet! Käykää kurkkaamassa kisa täältä →
click!

Kommentit

Yhteydenottolomake