Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Lisäystä alttariin

Heisan! Postimies toi mulle tänään allbeauty.comin paketin. Paketti lähetettiin tiistaina 19.11. eli kiitettävän nopea lähetys oli. Ja mitäköhän sieltä paketista kuoriutui.. Image and video hosting by TinyPic No se iki-ihana Revlon Colorstay meikkivoide, jota oon jo monet vuodet tilaillut! Sävy on 150 Buff, koska oon kesät ja talvet yhtä valkoinen -.-

Lauantaina piipahdettiin Jyskissä ja kuin sattumalta löysin sieltä edullisen korutelineen. Kerkesin muutamaa päivää aiemmin etsiä sellaista netistä ja moni maksoi vähintään sen 20€. Tämä ihanuus maksoi vain n. 13€! Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Mä oon huono korujen käyttäjä, siis sikahuono! Käsikorut on mun mieleen ja niitä on varsinkin kesällä ihana yhdistellä. Jonkun kivan siron kaulakorunkin voin joskus kaulaani ripustaa, mutta että korvikset! Huoh, näytän ihan naiselta korviksilla! :D siis AIKUSELTA. Hyi, haluan näyttää ihan omalta nuorelta (lapselta) itteltäni vielä.. Joskus kun pidennykset on ollut päässä, on korviksetkin sopinut paremmin..

Sormukset on kans vähän rasittava juttu, kun ne tuntuu niin oudoilta pitkin päivää. On korut ylikauniita ja ylihellusia, mutten vaan osaa niitä oikein käyttää. Ne silti ansaitsi mun mielestä jonkun kauniin telineen, josta niitä voi ihastella ;D

Kommentit

  1. Mäkin oon jo iät ja ajat halunnu kokeilla tota Colorstayta. Pitääkin ehkä nyt kohta laittaa se sitten tilaukseen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eksää oo kokeillu sitä :o oii sun täytyy! Mä tilaan tota ihan pelkästään sen peittävyyden takia, siihen se on ihan parasta :)

      Poista
  2. Tosi näppärän oloinen koruteline, kaikki pysyy järjestyksessä ja kokonaisuuskin näyttää hyvältä! : ) Paljon edustavampi säilytyspaikka koruille kuin minun epämääräiset purkkiratkaisuni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä kiva löytö! Mäkin kerkesin laittaa kaikki koruni pariin lasikulhoon, kunnes löysin tämän ;D onneks ei hintakaan kirpassu^^ kannattaa myös googletella diy korutelineitä!

      Poista
  3. Ihana koruteline

    http://eekunelm.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake