Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Viiden kysymksen haaste

Moii! Hain tänään postista yhden kiva jutun, josta laitan tänne viimeistään huomenna kuvaa^^ Facebookissa blogin seuraajat onkin jo voinut lukea, mikä se on! Sain KosmetiikkaKaaos -blogin kirjoittajalta Johikselta "Viiden kysymyksen haasteen". Tarkoituksena on vastata haastajan viiteen kysymykseen ja sen jälkeen keksiä viisi omaa kysymystä, ja pistää ne kysymykset eteenpäin viidelle bloggaajalle.
Nyt on pyörinyt se 11. kysymyksen haaste kauan aikaa, että tällä kertaa en enää tätä laita kiertoon. Sen sijaan mun puolesta KAIKKI haluavat voivat "haastaa itsensä" ja vastata mun kysymksiin :)

Johiksen kysymykset:
. Viihteelle lähtiessä, menetkö mielummin pubiin yhdelle vai klubille tanssimaan? Vai jääkö kenties koko lähtö?
- Tanssimaan! Baila baila! Kyllä mun tanssijalkoja vipattaa aina!

. Keräiletkö jotain? (kosmetiikkabloggaajien kohdalla jotain muuta kuin meikkejä!)
- Söpöjä astioita? ;D ja muutenkin kaikkea vaaleanpunaista ja pinkkiä.

. Kuljetko yleensä omalla autolla, bussilla, pyörällä vai kävellen?
- Tomin autolla, itse en sitä kyllä uskalla aina ajaa.

. Matkakohde, jota suosittelisit kysyjälle?
- Tampere ja Tukholma :(

. Ketä ihailet?
- Poikakaveria Tomia, se motivoi ja inspiroia mua :)

Mun kysymykset:
. Miksikä kutsut pyörän takaosassa olevaa tavaratelinettä?
. Shortsit vai hame?
. Mitä kauneustuotetta suosittelisit monelle? (hiusjutut, meikit, hajuvedet jne)
. Mikä on lemppari kotiruokasi ja miksi?
. Mistä autosta/autoista unelmoit, jos autoista pidät?

Kommentit

Yhteydenottolomake