Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Se ihana turkkilainen..

Hellouu. Nyt tosiaan kun oon täällä kämpässä ypöyksin, on mulla ollu aikaa ajatella. Oon miettinyt, mitä kaikkea voisin bloggailla teille ja mitä uutta voisin tuoda blogiini, ja tietysti kehittää sitä. Kertokaa toki, jos teillä lukijoilla on mitä vaan ideoita!

Blogia pitkään seuranneet saattaa muistaa mun vanhoja smoothie/pirtelö/shake -postauksia. Smoothieita yms on niin hauska tehdä ja maistaa uusia makuja. Ja parastahan niissä on se, että monista sekotuksista saa taiottua vaikka kuinka terveellisiä, oikein vitamiinipommeja!
Jos lisää haluaa lukea mun suhteesta ruokaan (hah), on mulla täällä siihen liittyviä postauksia/reseptejä muutama, näköjään yhdestä puuttuu kuvat :S näitä pääsee selailemaan klikkaamalla → tästä.

Mulla on ollut muutamana päivänä kunnon makeanhimo ja tänään se taas iski, kunnolla. Oon vältellyt mun Turkkilaista jogurttia, koska en oo keksinyt, mitä söisin sen kanssa. Mulla oli yks ylikypsä banaani ja sillon mä tajusin..
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Ylikypsä banaanihan on makeaa, joten muussasin sen ja lisäsin sitä ja turkkilaista jogurttia lasiin vuorotellen. Voi hyvät hyssykät kuinka herkullista se oli! En enää muistanut, kuinka maailman ihaninta tuo jogurtti on.
Joten jos makeanhimo iskee teihinkin, olkaa valmiina haarukan kanssa muussaamaan se ylikypsä banaani!

Kommentit

  1. Näyttää ihan jäätävän hyvältä! Smoothiet on kyllä ihan parhautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se olikin^^ namiiii! Joo, varsinki kesällä :)

      Poista
  2. Hei! Sulle ois haaste mun blogissa :)

    http://kosmetiikkakaaos.blogspot.fi/2013/06/5-kysymysta-haaste.html

    VastaaPoista
  3. Näyttää herkulliselta <3 Ylikypsistä banaaneista saa kyllä aikaiseksi vaikka mitä! Yksi mun pitkäaikaisista suosikeista on se joka blogissa pyörinyt banaanipannariohje. Mausteeksi kanelia ja vaniljajauhetta, miten mikään voi olla niin ihanaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^^ se oli! Niin saa, ihan totta. Hei oonkin kokeillut niitä, oli tosi hyvää :)

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake