Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Planeetan mahtavin swap haul -video ikinä!

Haluatteko te nähdä maailman käsittämättömimmän ja cooleimman Swap Haul -videon?! HALUATTE !!
Ei kellään voi olla näin hyvää ystävää, kaveria, poikakaveria, tyttökaveria, mummoa, äitiä, paappaa, kissaa, koiraa, setää, tätiä.. Herranjumala. Mä melkein kiljuin videota katsoessa! Äää.

Mä lupaan ja vannon Tomi, jos sä ikinä ostat mulle samalla lailla lahjaks kaikkea Hello Kittyä ja pinkkejä tavaroita.. Sun ei enää ikinä tarvi ostaa mulle mitään, mä keitän sulle joka ikinen aamu kahvit ja teen aamupalan ja petaan sängyn ja siivoon kaiken enkä valita enää mistään IKINÄ!!

translation // I just watched the most awesome swap haul EVERRR !!!

Kommentit

  1. Jääääätävän kokoinen laatikko. Mulle kans tommosia : D Paitsi että ei mitään pinkkiä.. : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo : D mulle myöööös! Ihan sairasta, miten joku voi olla noin ihana ja hyvä ystävä^^

      Poista
  2. Heeei, guess what! Aktivoiduin uudestaan weheartissä, jos nyt saisin sinne jotain haalittua. Ootko muuten laittanu mitään omia kuvia tuonne koskaan (ja osoite hei annas mulle niin seuraan!) http://weheartit.com/annalie_/sets

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yaay cool! Kyllä mulla muutama on ja muutama sillai toisten sivuilta "otettuja" :) tossa on mun: http://weheartit.com/Cattis?page=1
      Seurailen sua nyt ;)

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake