Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Haastetta pukkaa neidit!

Moro! Nyt tulis haastetta kehiin. Sain haasteen Meikki Monsterin Maailma -blogin Lebeniltä. Haasteen säännöt ovat seuraavat:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista!


Image and video hosting by TinyPic


11 asiaa minusta:

1. Rakastan vaaleanpunaista. Eläisin mielelläni vaaleanpunaisessa/pinkissä maailmassa!
2. Tasohyppelypelit on hauskoja, niitä on kiva hakata tuntitolkulla. Rayman on kova!
3. Mulla ei oo allergioita, ainakaan ei oo vielä mitään ilmaantunut. PAITSI muutamille lääkkeille oon allerginen..
4. Mulla on huono näkö, en nää kauas kunnolla. Tarttisin piilareita/laseja ja omistan kahdet lasit, mutten käytä niitä muutakun autolla ajaessa ja tyyliin leffoissa : D
5. Oon käyny vaan Ruotsissa, haluaisin matkustella Nykiin, Espanjaan ja Japaniin näin ensteks.
6. Pelkään kaikkia ötököitä, oon pelännu kakarasta asti. Yöperhoset (ne läskit ja isot) on pahimpia!
7. Mun lempparituoksu kynttilöissä on ruusu. Vartalovoiteissa yms on varmaankin mango. Mango on muutenkin niin namia!
8. Voisin syödä jäätelöä 24/7. Mango on makuna yks parhaista, mutta oon aina ollu addiktoitunu kahvin makuihin.
9. Oon melkein koko ikäni eläny eläinten kanssa. En osaa kuvitella tulevaisuutta ilman lemmikkiä :( nyt just ei oo..
10. Musta tuntuu, että haluan elämältä kaikkea, mitä en voi saada. Haluaisin esim. olla laulaja, eikä sekään tosta vaan toteudu. Haluaisin myös olla meikkaaja, eikä seKÄÄN tosta vaan toteudu.
11. Jos ei jollekin vielä oo tullu selväksi, OON AUTOHULLU :)


Image and video hosting by TinyPic

Haastajan kysymykset:
1. Kaksi toivetta hyvälle haltijalle? - Mä en aio toivoa mitään ;)
2. Ketä pidät esikuvanasi? - Ei mulla ole oikein sellasia, ihailen kyllä Tomia paljon.
3. Kuvaile musiikkimakuasi viidellä sanalla? - Monipuolinen, hauska, tanssittava?
4. Kenet ottaisit mukaan vuoden mittaiselle reissulle? - Tomin!
5. Oletko tehnyt uuden vuoden lupauksia? - En.
6. Kuinka pitkälle suunnittelet tulevaisuuttasi? - Vaikea sanoa, joskus hyvinkin pitkälle ja joskus muutaman sekunnin päähän.
7. Mitä pelkäät eniten? - Tulevaisuutta.
8. Suurin unelmasi? - Elää unelmaelämää.
9. Kuinka usein siivoat? - En kehtaa sanoa mitään..
10. Spontaanius vai suunnitelmallisuus? - Spontaanisuus.
11. Suosikkibiisisi nyt? - Juno – Kuuluuks ← sitä on luukutettu nyt :)


Image and video hosting by TinyPic

Minun kysymykseni:
1. Millaiset ovat unelmahiuksesi?
2. Mitä kaipaat lapsuudestasi?
3. Lempielokuvasi?
4. Omistatko jonkun ns. erityistaidon? Minkä?
5. Lempi alkoholijuoma? Jos et juo alkoholia, niin voit kertoa jonkun muun lempijuoman.
6. Oletko taikauskoinen?
7. Mitä haluaisit, että huomenna tapahtuu?
8. Mitä teet hermostuneena? Esim. pureskeletkö kynsiä, siivoat, nypit huulta jne.
9. Mehujää vai tuutti?
10. Aku Ankka vai Mikki Hiiri?
11. Mitä haluaisit muuttaa ulkonäössäsi?

Image and video hosting by TinyPic

Haastan seuraavat:
1. DIXI
2. Oot meikannut!
3. KosmetiikkaKaaos
4. Kosmetiikkatesti
5. the little things
6. Beauty is my Candy
7. Vaimomatskua?
8. All Them Shiny Things
9. Elly's Way
10. Miten niin liikaa?
11. Pretty Sweet

(kaikki kuvat weheartit.com)

Kommentit

  1. Kiitos haasteesta! Tässä onkin vähän miettimistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oles hyvä :) niin on joo, ei ollukaan mikään lyhyt juttu!

      Poista
  2. Kiitos haasteesta. Hyvät kysymykset olit keksinyt. Tämä oli niin mukava vierailu, että jäin samantien lukijaksi :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake