Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

BB-voide probleema ja lempparisaippua

Moi! Oon taas Tampereen puolella viettäny pian kuus päivää ja huomenna takasin kotia. Vähän on ollu katkera fiilis, kun Vaasassa on kuulemma ollu tosi kuuma ja aurinkoa joka päivä, ja täällä ollu huonompia säitä :/ nyt kyllä jään sitte hetkeks kotia ja otan arskaa! Oon mä onneks parina päivänä kerenny kunnolla ottaa aurinkoa ja aikas ruskea oon jo :)

Garnierilla oli joku aika sitte Facebookissa niitä "pääse testaamaan BB-voidettamme" juttua ja pääsin testiryhmään mukaan. Ihmettelin, kun ei voidetta näkynyt moneen viikkoon ja laitoin Garnierille viestiä tästä. No sieltä päästä eivät löytäneet mun yhteystietoja ollenkaan ja ehdottivat, että lähettäisi sen voiteen mulle ihan, että tekisin siitä blogiini jutun.
Kävinhän sekin mulle, mutta itse ainakin unohdin mainita, että ottaisin mielelläni sen vaalean sävyn siitä.. Mediumhan mulle kotia tippui ja voin todeta, etten tuu koskaan elämäni aikana ruskettumaan niin paljon, että sitä voisin käyttää. Siis niin tumma sävy ja vielä oranssihtavakin :( Mitä teen sille pötkylälle? Laitanko viestiä Garnierille, etten edes pysty tehdä siitä juttua, kun se on niin tumma? :'D niin ja kaikille tiedoksi, että oon vielä BB-neitsyt, ja odotin ihan hulluna, että pääsisin kokeilemaan elämäni ensimmäistä BB-voidetta..

Joojoo, mä tulin oikeasti näyttämään mun lempparisaippuan! Täällä Tomin vanhempien luona on maailman suloisimmalta tuoksuvaa saippuaa♥♥ en oo hetkeen nuuhkinut mitään näin ihanaa, makeaa, kaunista? Image and video hosting by TinyPic
Bliwin Tyrni saippua kyseessä. Haluan tätä kotiakin!
Yritin etsiä tätä Prismasta, eikä sitä löytynyt. Pelästyin jo, että tää olis joku perus "limited edition".. Ei onneks, löytyihän se heti S-Marketista :) vielä en sitä ostanut, mutta heti kun kotona on loppumassa saippua, tätä tulee pöytään!

Käykää tekin nuuhkimassa tämä, takaan, että te diggaatte kans♥♥

Kommentit

  1. Bliwin mustikka on myös jumalainen, vuorottelen niitä tyrnin kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No varmasti on! Se täytyykin käydä myös nuuhkimassa :') hyvä kun sanoit!

      Poista
  2. Minäkään en koskaan BB-voidettani saanut, joten olipas toimiva testiryhmä.. :) Tosin tajusin sen vaaleankin olevan varmasti minulle liian tumma eli en ehkä menettänyt mitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hohhoi taas. Ei tainnut moni muukaan saada, jokumuukin kirjotteli Garnierin seinälle samasta ongelmasta.. Laita säkin :) joo, eiköhän se mullekin olis : D

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake