Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Kymmenen poskipunan paletti

Mitä silmäni näkivätkään, BH Cosmetics 10 Color Prfessional Blush Palette hintaan 14.20€! Vaan! Olihan se nyt ihan ihan pakko kotiuttaa uuteen kotiin Catarinan luo♥♥Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Ah, paletti on niin täydellinen! Mun silmät varmaan säkenöi, kun avasin paletin ekaa kertaa *__* Oonkin aina kuolannut näitä kymppipaletteja Coastal Scentsin sivuilta, ja nyt oli mahdollista tilata saman tyylinen paletti näin edullisesti Suomesta

1. Rivin sävyt:
Tummanruskea; hieman punertava sävy. Vaalea puuteri; todella hento puuterinen/persikkainen sävy. Liila; hento liilan ja vaaleanpunaisen yhdistelmä. Nektariini; hillityn kirkas nektariini/persikkainen sävy. Vaaleampi ruskea; mainio varjostussävy, hieman punertava, ei "mutainen" sävy.

2. Rivin sävyt:
Rosa; kaunis vaaleanpunainen/pinkki sävy. Ruskehtavan punertava; muuttuu iholla kauniin punertavaksi ruusunsävyksi. Oranssi; kuultava ja kirkas oranssi, ei neon. Magenta; liilahtava pinkki. Ruskea; hieman oranssinen ruskea.

Oon ollut vielä vähän varovainen näiden sävyjen kanssa. Oon käyttänyt ylärivin ensimmäistä ja viimeistä sävyä sekoitettuna varjostukseen, ja poskipunasävyistä olen rakastunut tuohon ylärivin toiseksi viimeiseen ja alarivin keskimmäiseen sävyy. Ne saavat kasvot aivan hehkumaan.Pigmenttiä löytyy jokaisesta napista kiitettävästi, tummemmat sävyt on vaaleampia vähän pigmenttisempiä. Vaalean liilassa ja oranssissa on kaunis kiilto/kuulto, ja ylärivin viimeisessä vaaleanruskeassa on pienenpieniä shimmerhippuja. Yksikään sävy ei sisällä glitteriä, jes!

Suosittelen kyllä hankkimaan tämän paletin, se on aivan ihana♥♥
Omani siis tilasin Love it! verkkokaupasta. Kaikki toimitukset tulevat ilman postikuluja, mahtavaa! Tilasin paletin sunnuntaina ja jos oikein muistan, niin paketti tuli jo tiistaina (viimeistään) kotiin. Ylinopeeta vai mitä!

Paletti löytyy tämän linkin takaa →
click!
Juuri tällä hetkellä paletti on loppu varastosta, mutta niitä tulee lisää :)

Kommentit

  1. Mä ostin omani joko eBaysta tai Coastal Scentiltä, samanlainen siis. En ole pahemmin käyttänyt vaikka ei mulla moitittavaa ole.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eihän, mä tykkään omastani tosi paljon! Sun täytyy ns. uudelleenlöytää se vielä joskus :)

      Poista
  2. Ihania sävyjä<3 Ebayssa toi sama meikkipaletti maksaa alle 5e ;) Mutta ei toi tuolla LoveItissäkään pahan hintanen oo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :) oh, kylläpä on halpaa! Mä en koskaan viitti enkä jaksa siirrellä rahaa PayPalille, niin tää oli tosi helppo ja edullinen ostos mulle :')

      Poista
  3. Näyttää hyvältä! :)
    AnsQ, alle 5€?! :o Linkki myyjälle kiitooos? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.ebay.com/itm/10-Color-Makeup-Cosmetic-Blush-Blusher-Powder-Palette-/330609631282?pt=US_Makeup_Face&hash=item4cf9dea032

      Tossa linkki :) jjuu vähän yli 4e vaan!

      Poista
  4. Olen haaveillut tällaisesta meikkipakkiani varten. Olisi aika kätevä siihen(kin). :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No olis todellakin! Katsoin Coastal Scentsin omia, ja mun mielestä tämä BH Cosmeticsin omassa on kivempia sävyjä, ainakin mun mieleen^^

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake