Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

No voi surku..

Blogini ensimmäinen yhteistyökumppani Beauty by Awanda sulkee ovensa 31.12.2012, ainakin toistaiseksi :( yhtenä syynä se, että EF|Studio meikkisarja lopettaa toimintansa vuoden lopussa. Mutta on loppuun vielä jotain hyvääkin!

"Nyt kaikki meikit saatavilla lähes puoleen hintaan.
Tarjous voimassa niin kauan kun varastoa riittää (enintään 31.12.2012 asti.)
Myös testereitä on saatavilla joistain tuotteista, näitä on mahdollisuus tilata toimituskulujen hinnalla. (3,50€ kirje Ja 5,50€ maksikirje)
Tuotetilaukset normaalisti verkkokaupan sivuilta www.beautybyawanda.fi, testereitä voi tiedustella sähköpostilla beautybyawanda@netikka.fi
Lisää tietoa testereistä löytyy kotisivuiltamme www.beautybyawanda.com sekä facebook-sivuiltamme."

Tein muutamista EF|Studion tuotteista arvostelun, jotka siis sain yhteistyön kautta. Jos haluat ne käydä vielä kurkkaamassa, klikkaa
tästä.
Suosittelen kovasti tuota poskipunapalettia, se on käytössä itsellä usein. Ja nykyään myös käytän paljon tuota peitevoidetrioakin, onneksi! Se toimii kyllä todella hyvin silmänalusille ja nyt kun ihokin on parantunut näpyistä huimasti, oon saanut peitevoiteelle enemmän käyttöä ;)

Kiitos paljon Beauty by Awandalle!

Kommentit

  1. Heeio: auta minua!:(( suosittele mulle joitaki hyviä hiusnaanioita?:((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heei! Autanhan mä :) no nyt oon tykännyt tosi paljon Macadamia Natural Oil Deep Repair naamiosta, ja Joicon Moisture Recovery naamiosta. Millasta haet? :)

      Poista
    2. Haen sellasta joka on tarkoitettu ns rasittuneille värjätyille hiuksille?:>

      Poista
    3. Okeei. No mulla on aina ollu värjätyty hiukset, ja samalla kuivat, karheat ja täynnä kakshaaraisia. Että just toi Joicon kosteuttava naamio on ollu tosi kiva, samaten Rainbowin Hiusnaamio on ihan kiva kans. Tuo Macadamian naamio tekee hiuksista niin pehmeät ja sileät, etten oo koskaan mitään sellasta kokenut. Ja tilasin just Redkenin Anti-Snap tuotteen, ja se on jo muutamilla käyttökerroilla tehnyt ihmeitä hiuksille!

      Oon pian tekemässä postausta uusista tuotteista, koita katsella jos sieltä löytyis jotain! :)

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake