Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Taylor Swift Wonderstruck

Mulla on jääny äidin luo kameran usb johto, niin en saanutkaan kuvia koneelle siirrettyä. Tyydytään sitten kuvakaappauksiin! : D

Oon paljon nähnyt Youtubessa puhuttavan Taylor Swiftin Wonderstruck hajuvedestä. Mä en itse ole Taylorin fani millään lailla, mutta hajuvesipullon ulkonäkö on mua aina kiehtonut.

Tänään sitten postiluukusta tippui KICKSin lehtinen, jossa kerrottiin että tämä kyseinen hajuvesi on saapunut KICKSin liikkeisiin. Hämmästyin edullista hintaa, oletin 30ml pullon hinnaksi ainakin 40-50€, mutta ei. 30€ on hinta, ei paha! KICKSin alelapuilla saa hintaa vieläkin alemmas, joka on kuin juhlaa ;)



Tottakai mulla on teille vinkata sivu, josta tilaamalla saa hajuveden vielä edullisemmin! FeelUnique sivuston rakastamana kävin heti katsomassa niiden hinnan hajuvedelle, ja sehän oli 22.10€, 50ml/32.05€, 100ml/41.99€ tällä hetkellä sivulla lukee hinnan kohdalla "Offer", että se ei ehkä kestä kauaa. Onneksi myös FeelUnique tarjoaa usein alekoodeja.

Photobucket Hajuvedestä lisää:
Top notes: Freesia, Green Tea, Apple Blossom, Raspberry, Dewberry.
Heart notes: Hawaiian White Hibiscus, Honeysuckle, Mimosa Flowers, Vanilla Whoopie Pie.
Base notes: Amber, Sandalwood, Musk, Peach.

Mä kyllä aion käydä nuuhkimassa tämän hajuveden KICKSissä! :)

Kommentit

  1. Tuo Wonderstruck on kyllä aivan ihanan tuoksuinen! Muistaakseni jossakin Seventeen-lehdessä oli kyseisistä hajuvedestä pieni näyte ja ainakin siinä se tuoksui niin taivaalliselle. Ja tästä vielä paremman teki tuo hinta! Ajattelin aluksi myös noin 50€ hintaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en harmikseni oikeen pitänyt :( harmittaa kyllä, juuri tuon hinnan takia! Ei tosiaan tulis kalliiks hajuvedet :')

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake