sunnuntai 12. elokuuta 2012

Social Media/ Sosiaalinen media

Heeips! Nykyään suuri osa ihmisistä käyttää ainakin Facebookia, ja sen lisäksi diggaillaan käyttää muitakin sivustoja, varsinkin niitä missä voi jakaa ja seurata. Itsekin ajankuluksi käytän monia sivuja, mistä mut voi löytää profiililla :)
ajattelin nyt teille lyödä tähän sivuja, mistä mut löytää, ja ois ihan mukava teitäkin lukijoita seurailla eri sivustoilla. Eli kertokaa vaan tunnuksianne ym mullekin jos haluatte!


Tekstiä painamalla siirryt mun tunnuksen sivuille.

Twitter
Twitteriin päivittelen niitä näitä, joita en kumminkaan blogiini kirjoita. Siellä voi seurailla elämän pikku juttuja :')

WeHeartIt
WeIt sivustolla käyn "harttailemassa" kuvia mistä diggaan, ja joista inspiroidun. Siellä on mulla tällä hetkellä kolme settiä: Clothes, Hair ja Decor etc, niistä löytää vaikka mitä kivaa!

Tumblr
Tumblrissa on mulla blogi nimeltä ilovecuteness, ja sinne jaan kuvia, giffejä, videoita, mistä diggailen myös. Joskus sinne tulee muutama omakin kuva tai giffi :)

LastFM
LastFM: n kautta voi seurailla mun musamakua esim. Kuuntelen paljon musiikkia pitkin päivää, ja usein BBC 1Xtraa nettiradion kautta. Sieltä bongaa paaaljon random musaa ;)

Formspring 

Formspringissä voi kysyä multa mitä vaan/ jutella :)

Youtube
Youtubesta sitte näkee mun favorite videoita, tykättyjä videoita plus omia videoita muutaman. Mulla on myös siellä paaaljon kaikkea randomia ;)


Here are some of my social media links, where you can find me! Check them out and follow if you feel like it. Be sure to tell me your usernames/links too! :)
SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Cosmetic Land

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig