Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Nelly - Cosmetic Organizer

Mulla on teille näyttää teille jotain ihanaa
Tilasin hetken aikaa sitten Nellyltä niiden uutukaistuotteen nimeltä Cosmetic Organizer / Large Holder. Hinta on 17.95€ plus postarit, mutta sain Nellyltä 8€ fyffeä ja se miinustettiin noiden kahden summasta, ja mulle tuli maksettavaksi vähän alle 14€


Täältä pääset kurkkimaan tuotetta →→ ClickediClick! (ei mainoslinkki!!)
Ja kun nettisivuilla ei lue tuotteen kokoa, niin paketissa siis luki näin: 22,3x12,7xH.8 cm IMG_5600
Ensiksi kuvia tyhjästä käyttämättömästä ööö holderista : D IMG_5602IMG_5603
Ja sitten kuvaa koko höskelistä ja lähempää kuvaa tuotteista + takaa! IMG_5606IMG_5625PhotobucketPhotobucket


Suosittelen kyllä lämpimästi kaikille tätä holderia, siihen mahtuu yllättävänkin paljon kaikkea, ja mulla sitä kaikkea on ihan riittävästi ja vähän liikaa :) tämän kaveriksi haluaisin hankkia Jyskistä sellaisen lokerikon, missä on kolme vedettävää osaa, ihan kuin pikku laatikosto. En vain löytänyt Vaasan Jyskistä sellaista :(

Kommentit

  1. Hei, ihan loistavaa että teit postauksen tästä, oon miettinyt jo pitkään tämäntyyppisen ratkaisun hommaamista! Eipä tullut mieleenkään lähtee etsimään Nellyltä :) Mullakin on sinne lahjakortti, joten voisi melkein tilata. Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Joo, kiinnostuin heti näistä kun Nelly ilmoitti, että tällaisia olis nyt :D en oo muualta löytänyt vastaavia, niin kiva että löytyi näinkin helposti! Tilaa ihmeessä, oon kyllä todella tyytyväinen tuohon :) kiitos itselle!^^

      Poista
  2. Voi vähä kiva toi! Mulla vaan tosin pitäs olla varmaan noita rivis öö.. kymmenen?!? :D Vitsi tollanen sopis niin hyvin tohon mun peilikaappien "meikkaustasolle".. Hmm.. Jos jaksat jossain kohtaa niin viittisiks mitata ton leveyden? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ;) onhan tuolla pelkille huulipunillekin noita, ebaystä löytyy kans hyvin kaikkia! "22,3x12,7xH.8 cm" noin kirjottelinki tonne alkuun, että leveys on sit varmaan tuo 22,3cm :)

      Poista
  3. Vähänkö tommonen olisi kätevä! Sitten varsinkin jos olisi jossain tilaa mihin laittaa edes tuon mööpelin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon ihan samaa mieltä! : D eipä meinaa mullakaan olla oikeen tilaa tuolle enää, väkisin sen kun tukin hyllyn päälle niin sitten :'D

      Poista
  4. Mä tilasin tuon pari päivää takaperin j aoon tykänny :) Miten Nelly oli pakannu ton systeemin?:D Mulla oli ton oahvin ympärillä tasan muovipussi... :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva! :) mä luulen että tossa on ehkä kans ollu vaan pussi ympärillä, en yhtään enää muista :/

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake