Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

One lovely blog award!

Annalta sain tällaisen blogitunnustuksen, kiitos! :) Eli hommana olis kertoa teille seitsemän faktaa itsestä, ja sen jälkeen pistää tätä haastetta eteenpäin 15sta bloggaajalle.
Fakta no 1 - Mulla on aina kylmä.
Fakta no 2 - Mä haluaisin siirtyä vähän enemmän kasvisruokavalioon, vähentää tota lihansyöntiä.. Tuntuu että voin heti paljon paremmin, kun syön paljon kasviksia, hedelmiä jne :)
Fakta no 3 - Rakastan kuumia ja kauniita kesäiltoja, jollonka ilta-aurinko näkyy vielä ja kesä tuoksuu täydelliseltä ja elämä tuntuu ihanalta. Siitä mä aina haaveilen kun ei oo kesä.
Fakta no 4 - Nyt just haluaisin räväyttää jollain radikaalilla muutoksella hiuksien ja vaatteiden värissä. Värikkyys on muutenkin enemmän mun juttu :)
Fakta no 5 - Mä toivoisin olevani aktiivisempi ja parempi bloggari, ja myös tykätä kuvata itteäni enemmän (asuja, meikkejä, hiusjuttuja jne).. Kunpa kesäksi jaksaas skarpata kunnolla!
Fakta no 6 - Jos ei joku vielä tiennyt, on mun toinen nimi Isabell, ja oon ainut lapsi perheessä.
Fakta no 7 - Mä en tiedä mitä haluan elämältä ja kuinka mä ikinä selviän johonkin tonne tulevaisuuteen. Tai ehkä mä tiedän mitä haluan, mutta kauhian epävarma olo on kaikesta. Niin turhauttavaa :/ 

Haastan nyt nämä bloggarit! (Sori jos oon missannu, että ootte tämän jo tehnyt :S)
Btw, mun puolesta KAIKKI voi tämän haasteen kyllä tehdä^^

Kommentit

  1. Nämä on just niin kivoja nää postaukset ^^ Joo sori olin vähän laiska, en jaksanu alkaa yhdistellä niitä kuvia kun ne oli valmiina tuolleen :D Laiska kun oon ;D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake