Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Kosmetiikan kuvailua

Ei mulla tässä muuta, kun että kuvailin eilen lemppari kosmetiikkaa, uutta kosmetiikkaa, ja vähän random kosmetiikkaa : ) enjoy the pics!
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Kuvissa esiintyvät tuotteet -
NYX Ultra Pearl Mania, Glamour Doll Eyeshadow, ELF Contouring Blush & Bronzing Powder, UDPP, ELF Studio Blush, Juicy Couture hajuvesiä, BeYu poskipunia.

Ps. UDPP ei vieläkään toimi mulla niin hyvin kuin toivoisin, ja oon miettinyt postausta tämän hetkisistä ihonhoitotuotteista, mitä käytän iltaisin, aamuisin jne. Mitä mieltä olisitte? : )

Kommentit

  1. Mua kiinnostaisi kyllä postaus ihonhoitojutuista, muiden tuotteista on aina kiva lukea :)

    Oi nuo minituoksut ovat aivan älyttömän söpöjä!

    VastaaPoista
  2. Ilman muuta kiinnostaa :) Oon aina ihan innoissaan ku sulta tulee uusia postauksia, niin kiva lukee :)

    VastaaPoista
  3. Suosittelen kyllä testaamaan sheet maskeja, minä olen tykännyt tosi paljon ja iho pysyy paremmassa kunnossa :)

    Minua kiinnostavat myös kaikki ihonhoitojutut!

    VastaaPoista
  4. Haaste otettu vastaan. Lataan kameran akut huomenna ja yritän saada postauksen ulos vielä tämän viikon sisään. Danke! :)

    VastaaPoista
  5. Olen kirjoittanut blogiini paikoista joista itse tilaan, postaus löytyy kasvonaamio-tagin kohdalta. Ebaysta suosittelen ct_taiwan nimistä myyjää (mm. my beauty diarya) ja Skinphilosophy -niminen blogikauppa Singaporessa on myös yksi suosikkini, olen sielä kolme kertaa jo tilannut ja kaikki on onnistunut hyvin :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake