Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Ebay & uudet ostokset

Heissan! Tässä pikaisesti näyttäisin mun Ebay tilauksen, joka siis on Revlonin Colorstay meikkivoide. Maksoi ihan vähän päälle 14e ja tuli mamman luo kotia ihan muutamassa päivässä, loistavaa ja kaikki meni täydellisesti!
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sitten muihin juttuihin, kävin tässä päivä pari sitten Anttilassa, ja postiin oli tullu Anttila Beauty kuponkeja, eli -40% tietyistä tuotteista. Hyödynsin sen tuohon uuteen ripsariin josta onkin jo pienimuotoinen postaus, ja hiusväriin. Sain molemmat aika samoihin hintoihin, eli päälle kahdeksaan euroon. Cliniquen liquid facial saippuan loputtua ostin tilalle Garnierin Nordic Essentials puhdistusgeelin, ja tähän asti oon tykännyt. Tosin tuntuu että se kuivattaa ihoa : / päätin kanssa kokeilla toisenlaista Garnier dödöä, ennen oli se Fresh ja sitä rakastin, mutta vaihtelu on joskus paikallaan!
PhotobucketPhotobucketDSC04600
Nyt mä menen värjäämään pääni porkkanaksi, vaikkei siitä sellasta tule : (

Kommentit

  1. Heiii!! Sun on pakko kertoo mulle enemmän tästä meikkivoiteesta :D oon jo pitkään kattonu ebaysta sillä silmällä, mä tahdonnnn :3 hitsivie, kun en oikein tiedä että pitääks mun tilata "normaalille/kuivalle" vai öljyiselle iholle tarkoitettu, mulle kun kosmetologi huimat 4 vuotta sitten tuomitsi pintakuivan ihon :D mun mielestä paikoin rasvoittuva.

    Mulla on näppyihin altistuva iho, joka on täynnä arpia aknen jäljiltä. Kuulin että tää ois superpeittävä, niin tahtoisin kokeilla. :3 Sävyäkään en oikein osaa valita, ei tää toki vaikeemmaks voi mennä... mutta KILTTI, kerro mulle vähän kokemuksias tästä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on rasvainen iho, rasvottuu meikin laitosta aika nopeasti, muttei nyt ihan märältäkään näytä :D näppyjä on aina, ei kovin paljoa, mutta vaatii peittämistä. En edes uskalla kokeilla muita meikkivoiteita, koska tämä on ihan huippu ollut! Ja jos jostain syystä tuntuu turhan paksulta/peittävältä, voi sitä sekottaa laihemman meikkivoiteen tai kasvovoiteen kanssa :)

      Tää on todella peittävää, mutta pienellä määrällä saa ohuemmankin kerroksen. Tätä on myös helppo kerrostaa, jos tarvitsee peittää enemmän. Se kuivuu/asettuu iholle aika nopeasti, joten koitan levittää sen kohtuu nopeaa. Mulla on aina ollut tuo 150 Buff sävy, kesät talvet. Se ei ole supervalkoiselle iholle tarkoitettu, mutta ihan perusvaalealle suomalaiselle iholle just täydellinen. Sitten on vielä sävy 110 Ivory, jonka pitäis olla sille supervaalealle iholle todella sopiva. Ja puutereillahan saa tummemman/vaaleamman sävyn vielä päälle tarvittaessa.

      Mulla on ollut molempia, normaalille/kuivalle ja rasvaiselle iholle tarkoitettua, enkä huomaa niissä mitään eroa. Ehkä voit vaikka lämpimillä säillä koittaa tuota rasvaisen ihon ja kylmillä säillä normi/kuivan ihon :) kannattaa joka tapauksessa kuitenkin hoitaa ihoa, rasvata ja juoda vettä paljon!

      Kerro vaan, jos haluat tietää vielä jtn lisää!^^

      Poista
    2. Niin ja pitikin sanoa vielä.. Uskosin, että nämä sävyt on aika paljon kellertävään sävyyn päin :)

      Poista
    3. Okei, kiitoksia :D Luulen että taivun sitten ottamaan tuon öljyiselle tarkoitetun ja saman sävynkin kuin sulla. Mulla on _tosi_ vaalea iho, mutta oon päättänyt alkaa käyttämään tunnollisemmin päivettävää kosteusvoidetta, niin ehkä toi yhtä astetta tummempi sävy menis. :-)

      Kiitos tuhannesti Catti! :3

      Poista
    4. Eiköhän se sitten mee! Viimestään kesällä, jos rusketut ;)

      Ole hyvä^^

      Poista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake