Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Serious help needed!

Nyt tarvitaan apua! Soitin tässä muutama päivä sitten Tampereen Sammon Ainoon, josta oon hankkinut mun HG meikkivoiteen, eli Revlon Colorstayn. Noh, nyt sain tietää ettei hänellä enää ollu jäljellä niitä myydä, eikä Suomeen ole tulossa Revlonia enää lisää. Tai ainakin suurella varmuudella ei tule. Joten, jos joku ihana ihminen tietäis, mistä vielä voisin löytää Colorstay meikkivoidetta, PLIIS kerro! Merkitsis mulle todella todella paljon!

Kommentit

  1. Täältä voi ainakin tilata, hintaa n. 9 puntaa + postarit, ei mielestäni ollenkaan paha.

    http://www.cosmetics4less.net/acatalog/Foundation.html

    Olen itse kyseisestä nettikaupasta tilannut pari kertaa (en tosin tuota meikkivoidetta) ja on toiminut moitteetta.

    VastaaPoista
  2. voi että se ripsari oli kyllä nii hyvä sillon ku sitä käytin, kiitti vinkistä!! :) Harmi tuon revlonin kaa ettei suomessa enää myydä ku esim mun kaveri on käyttäny sitä mut hyvä ku jostai nettikaupoista saa :) siitä tuliki mieleen, ehkä voit tehä postauksen hyvistä nettikaupoista joista saa hyvää kosmetiikkaa meikkivoiteista huulipuniin :)

    VastaaPoista
  3. Ihan Paypalin kautta olen aina maksanut, mutta jos sinulla on Visa, Visa Electron tai Mastercard, pystyt maksamaan kortilla ilman Paypal -tiliä.

    VastaaPoista
  4. aina kiva lukee sun meikkipostauksia :)

    VastaaPoista
  5. Ebaysta saa myös, ostin juuri Revlonin toisen meikkivoiteen Photoreadyn...

    VastaaPoista
  6. Anonyymi - Hmm, se vaan että uskaltaako luottaa ebayhin : / pitää vähän katsella. Cosmetics 4 Less sivustolla Colorstayn hinnaksi tulis postarit mukaanlukien n. 19e, joka on ihan hullu hinta : /

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake