Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Project 10 Pan - Finished!

Nyt sanon bye bye P10P: lle, koska en vaan enää kykene siihen. Joo, mä selitän!
Tässä siis tuotteet, jotka olivat mun P10P listalla:
Photobucket
Sain 5 tuotetta käytettyä ihan loppuun, joten hyvä minä! Oli sekin saavutus : D
Photobucket
Mutta nämä.. En saa näitä koskaan loppuun kulutettua;
1. NYX - Circe huulipuna ja 3. MaxFactor huulikiilto, en enää käytä nude värisiä asioita huulilla, joten.. 2. Hoitosuihke jota en vaan halua käyttää, kun tuntuu ettei se tee hiuksille mitään, oon todennut Rainbowin Vesipedon hoitosuihkeen paremmaksi. 4. ELF: in läpinäkyvä lakka, sen verran parempia omistan, että käytän mielummin niitä, koska haluan lakkani säilyvän kauniina ja pitempään.

Joten, julistan mun Project 10 Panin LOPPUNEEKSI!
Ehkä joskus myöhemmin otetaan uusiksi : )

Kommentit

Yhteydenottolomake