Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Project 10 pan alkaa!

Okei, mä teen tämän postauksen uudestaan, koska aikasempi näytti hyvin epäammattilaiselta enkä vaan ollut tyytyväinen lopputulokseen. Mutta nyt uudet kujeet, kuvat ja tekstit : )
Eli, Project 10 Pan. Moni on saattaa tietää tästä ja moni ei (kutsun nyt nimellä P10P). P10P on suosittu Youtubessa, ja ideana on, että listaat 10 tuotetta, jotka käytät loppuun ennen kuin ostat tilalle mitään uutta. Monilla ihmisillä vain on niin paljon tavaraa, ettei kaikkia tule käytettyä ja jotkut jäävät vain lojumaan laatikkoihin. Tämän avulla päästään niistä tuotteista eroon, ja hyvillä mielin voi myöhemmin ostaa uutta tilalle. Kaikilla on silti omia sääntöjä tähän, niinkun mullakin, mutta katsotaan ensin mun oma lista;
Photobucket
Viimeksi listallani tuo 3. kohta oli Lypsyl huulirasva, mutta annoin sen äidille ja vaihdoin sen silmänymp. geeliin, koska ostin uuden sellaisen juuri, joten käytän mielummin geelin ensin loppuun (sitä on niin vähän koko paketissa) ja sitten käytän uutta silmänymp. rasvaa. Carmex: in oon jo käyttänyt loppuun, se on mun lempi huulirasva ja sitä laitan aina yöksi, ja mulla on nyt sille back up, jonka ostin varalle Tampereelta, joten Carmex pelistä pois.

Mun säännöt tähän on, että en saa ostaa uusia huulirasvoja, päällyslakkaa, käsivoidetta, hoitosuihketta, ennen kuin nämä ovat loppu (ei silti meinaa, että heti näiden loputtua menen ostamaan uusia!). Haluan käyttää huulipunan loppuun, koska mulla on 3 samanlaista vielä jäljellä. Vartalorasvaa on jo uusi purkki ostettuna, enkä sitä ala käyttää ennen kuin tämä on ihan loppu. Muita tuotteita sitten käytänkin vaan enemmän kuin ennen, jotta saisin ne käytettyä eivätkä ne jäisi huomiotta.
Tässä vielä tuotteet livenä;
Photobucket
Kertokaa toki, mitä mieltä olette tästä Project 10 Pan: ista, onko tullut kokeiltua jne? : )
Ja hei, tänään pääsee uusi Lash Accelerator ensi kokeiluun, joten siitä sitten lisää meikkivoide ja ripsari arvosteluissa! (tulossa myöhemmin)
Photobucket

Kommentit

Yhteydenottolomake