Catarina
28 | Helsinki, Finland
Kauneusbloggaaja, Beauty blogger

cosmeticlandblog@gmail.com

Mansikkabanaani

Mulla ei ollu nyt parempaakaan tekemistä, kun kertoa teille että mun rakas LipSmacker loppui : D hahah
Image and video hosting by TinyPic
Jostain Cuteness All Over -blogin kätköistä löytyy mun loput Smackerit, löytyy nyt 3kpl, joista yks on ostettu kun olin jotain 7-10v vanha? : D nimeltä Orange Sh-Orbit, tuoksu on mitä ihanin ja oudoin!
Mitäs, löytyykö teiltä LipSmackereita? : )

Kommentit

  1. Haha, löytyy todellakin. Ala-asteaikaiset olen käyttänyt kyllä jo loppuun, mutta ala-astetta fiilistelläkseni ostin niitä taannoin lisää. :D Himottais ne limusarjan rasvat, mut en mä käytä huulirasvaa juurikaan niin en tarvitsisi. :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Yhteydenottolomake